DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 111 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСакалюк, О. П.uk_UA
dc.date.accessioned2016-01-18T11:21:26Z-
dc.date.available2016-01-18T11:21:26Z-
dc.date.issued2013uk_UA
dc.identifier.citationСакалюк О. П. Структурний аналіз емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи / О. П. Сакалюк // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 111. - C. 155-161.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9055-
dc.description.abstractУ статті розглядається емпатійна культура майбутніх учителів початкової школи, виокремлюються та характеризуються її структурні компоненти.-
dc.description.abstractВ статье рассматривается эмпатийная культура будущих учителей начальной школы, выделяются и характеризуются ее структурные компоненты.-
dc.description.abstractIn this article empathy culture of primary school teachers, characterized its structural components.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectструктура емпатійної культури-
dc.subjectособистісно-орієнтована стратегія-
dc.subjectпедагог-фасилітатор-
dc.subjectструктура эмпатийной культуры-
dc.subjectличностно ориентированная стратегия-
dc.subjectпедагог-фасилитатор-
dc.subjectstructure empathy culture-
dc.subjectpersonality oriented strategy-
dc.subjecteducator and facilitator-
dc.subject.classification159.942.5:[378.091.3–051:373.3]-
dc.titleСтруктурний аналіз емпатійної культури майбутніх учителів початкової школиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 111

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SAKALYUK.pdf298.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.