Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетенции современного коррекционного педагога как важное условие успешности педагогической деятельности

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гурницка, Б. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-01-18T11:17:31Z
dc.date.available 2016-01-18T11:17:31Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Гурницка Б. Компетенции современного коррекционного педагога как важное условие успешности педагогической деятельности / Б. Гурницька // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 110. - C. 24-30. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9035
dc.description.abstract В статье рассматривается сущность понятий “профессиональные компетенции” и “профессиональная компетентность” будущего коррекционного педагога, а также проблема создания личностно-ориентированной образовательно-развивающей среды в педагогическом вузе, в результате взаимодействия с которой у будущего коррекционного педагога формируется готовность к продуктивной профессионально-педагогической деятельности, основывающейся на эмпатии, понимании им своей индивидуальной сущности, создании собственной педагогической концепции.
dc.description.abstract У статті розглядається сутність понять “професійні компетенції” і “професійна компетентність” майбутнього корекційного педагога, а також створення особистісно зорієнтованого освітньо-розвивального середовища в педагогічному ВНЗ, у результаті взаємодії з яким у майбутнього педагога-вихователя формується готовність до продуктивної професійно-педагогічної діяльності, що ґрунтується на емпатії, розумінні ним своєї індивідуальної сутності, створення власної педагогічної концепції.
dc.description.abstract The article focuses on the problems of teaching staff training, the basis of which makes the principles of humanistic education, empathy and upbringing. One of the chief tasks is to create educational environment. The result of the environment must be teacher and pupil’s interaction. Professional training must contribute to the teacher’s understanding of his individual essence and the formation of his individual pedagogical conception.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject профессиональные компетенция
dc.subject профессиональная компетентность
dc.subject профессионально-педагогическая подготовка
dc.subject эмпатия
dc.subject професійна компетенція
dc.subject професійна компетентність
dc.subject професійно- педагогічна підготовка
dc.subject емпатія
dc.subject the professional competence
dc.subject the professional and pedagogical training
dc.subject the empathy
dc.title Компетенции современного коррекционного педагога как важное условие успешности педагогической деятельности ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу