DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 110 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9020
Title: Лінгвістичний супровід в інтерпретації реалізованих навчальних композиційних завдань площинного характеру
Authors: Плазовська, Л. В.
Keywords: закони композиції
аналіз твору мистецтва
площинний характер
художній образ
анализ произведения искусства
плоскостной характер
художественный образ
laws of composition
analysis of works of art
planar nature art image
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Плазовська Л. В. Лінгвістичний супровід в інтерпретації реалізованих навчальних композиційних завдань площинного характеру / Л. В. Плазовська // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 110. - C. 124-132.
Abstract: У статті розглядаються проблеми лінгвістичного супроводу в інтерпретації реалізованих студентами навчальних композиційних завдань площинного характеру та у цьому контексті – питання аналізу творів образотворчого мистецтва. Окреслене є важливим для освоєння студентами в ході їх навчання образотворчого мистецтва у вищому навчальному закладі оскільки впливає на засвоєння ними законів композиції. Визначені науковцями закони композиції, а також цілі, етапи, рівні аналізу творів образотворчого мистецтва ретельно усвідомлені і засвоєні студентом дозволять йому зрозуміти механізми взаємодії в композиції твору складових елементів. Останнє дозволить оптимізувати комунікативну сферу майбутнього фахівця мистецького профілю.
В статье рассматриваются проблемы лингвистического сопровождения в интерпретации реализованных студентами учебных композиционных задач плоскостного характера и в этом контексте – вопрос анализа произведений изобразительного искусства. Очерченное важно для освоения студентами в ходе их обучения изобразительному искусству в вузе поскольку влияет на усвоение ими законов композиции. Определены учеными законы композиции, а также цели, этапы, уровни анализа произведений изобразительного искусства тщательно осознаны и усвоены студентом позволят ему понять механизмы взаимодействия в композиции произведения составляющих элементов. Последнее позволит оптимизировать коммуникативную сферу будущего специалиста художественного профиля.
The problems of linguistic support in the interpretation of realized student learning objectives planar composite character, and in this context – the question of the analysis of works of art. Outlined are important for the development of students during their study of fine arts in higher education as they affect the absorption laws of composition. Researchers determined the laws of composition and objectives, stages, levels of analysis works of art thoroughly understood and mastered the student will allow him to understand the mechanisms of interaction in the composition of the product components. Other communicative sphere will optimize future professional artistic profile.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9020
Appears in Collections:Випуск 110

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PLAZOVSKA.pdf282.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.