DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 108 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8996
Title: | Альтернативні методи оцінювання як інструмент глобальної освіти |
Authors: | Червінська, Л. М. |
Keywords: | глобалізація альтернативний метод портфельне оцінювання функція оцінювання глобализация альтернативный метод портфельное оценивание функция оценивания globalisation alternative method portfolio assessment assessment function |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова |
Citation: | Червінська Л. М. Альтернативні методи оцінювання як інструмент глобальної освіти / Л. М. Червінська // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 108. - C. 213-217. |
Abstract: | Стаття розглядає різноманітні методи оцінювання знань студентів з англійської мови з точки зору вимог глобальних освітніх стандартів. Аналізуються альтернативні методи оцінювання знань як інструмент підготовки студентів до життя в глобалізованому суспільстві Статья рассматривает разнообразные методы оценивания знаний студентов по английскому языку с точки зрения требований глобальных образовательных стандартов. Анализируются альтернативные методы оценивания знаний как инструмент подготовки студентов к жизни в глобализованом обществе The article deals with various methods of students` English language skills assessment in the light of global educational standards. Alternative methods of assessment as a tool of students preparation for the life in the globalised world are analysed |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8996 |
Appears in Collections: | Випуск 108 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chervinska.pdf | 139.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.