DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 108 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8996
Title: Альтернативні методи оцінювання як інструмент глобальної освіти
Authors: Червінська, Л. М.
Keywords: глобалізація
альтернативний метод
портфельне оцінювання
функція оцінювання
глобализация
альтернативный метод
портфельное оценивание
функция оценивания
globalisation
alternative method
portfolio assessment
assessment function
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Червінська Л. М. Альтернативні методи оцінювання як інструмент глобальної освіти / Л. М. Червінська // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 108. - C. 213-217.
Abstract: Стаття розглядає різноманітні методи оцінювання знань студентів з англійської мови з точки зору вимог глобальних освітніх стандартів. Аналізуються альтернативні методи оцінювання знань як інструмент підготовки студентів до життя в глобалізованому суспільстві
Статья рассматривает разнообразные методы оценивания знаний студентов по английскому языку с точки зрения требований глобальных образовательных стандартов. Анализируются альтернативные методы оценивания знаний как инструмент подготовки студентов к жизни в глобализованом обществе
The article deals with various methods of students` English language skills assessment in the light of global educational standards. Alternative methods of assessment as a tool of students preparation for the life in the globalised world are analysed
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8996
Appears in Collections:Випуск 108

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chervinska.pdf139.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.