Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Технології створення навчального інтернет-ресурсу при вивченні дисципліни інформатичного циклу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куліш, Л. А. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-14T15:16:59Z
dc.date.available 2015-12-14T15:16:59Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Куліш Л. А. Технології створення навчального інтернет-ресурсу при вивченні дисципліни інформатичного циклу / Л. А. Куліш // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 141-147. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8785
dc.description.abstract У статті розглядають мeту нaвчaння тeхнологій створeння нaвчaльного інтeрнeт-рeсурсу. Зазначено, що основною проблемою є постановка мети навчання, які поділяються на зовнішні та внутрішні. Детально розглянуто обов’язкові та необов’язкові вимоги до рівня початкових знань вчителів технологій. Докладно розглянуто форми навчання та різні види контролю, необхідні для здійснення перевірки і оцінювання знань, умінь і навичок у процесі самостійного вирішення завдань різного характеру і рівня складності. Визначено засоби навчання, до яких належать: природне і соціальне оточення, устаткування, підручники, книги. Розглянуто класифікацію засобів навчання за дидактичними функціями: 1) інформаційні засоби; 2) дидактичні засоби; 3) технічні засоби.
dc.description.abstract інтернет-ресурс
dc.description.abstract В статье рассматривается цель обучения тeхнологиям создания учебного интернет-рeсурса. Отмечено, что основной проблемой является постановка целей обучения, которые разделяются на внешние и внутренние. Детально рассмотрено необходимые и необязательные требования к уровню начальных знаний учителей технологий. Подробно рассмотрены формы обучения и разные виды контроля, необходимые для осуществления проверки и оценивания знаний и умений в процессе самостоятельного решения заданий разного характера и уровня сложности. Определены средства обучения, к которым принадлежат: естественное и социальное окружение, оборудование, учебники, книги и научная помощь. А также рассматривается классификация средств обучения по дидактическим функциям: 1) информационные средства; 2) дидактичные средства; 3) технические средства.
dc.description.abstract In the article the teaching purpose of creation technologies of educational Internet resourse is researched. It was noticed that the main problem is to set teaching purposes, which are classified on the external and internal. The necessary and optional requirements to level of teachers’ of technologies basic knowledge are considered in detail. The teaching forms and different types of control which are necessary for checking and appreciation of knowledge and skills during the solution the tasks on one’s own are revealed in the article. Teaching means (natural and social surroundings, equipment, textbooks, books and scientific help) are defined. Special attention is paid to teaching means classification by didactic functions on informational means, didactic means, technical means.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject навчальний інтернет-ресурс
dc.subject веб-сайт
dc.subject обучающий интернет-ресурс
dc.subject интернет-ресурс
dc.subject веб-сайт
dc.subject educational Internet resourse
dc.subject Internet resourse
dc.subject website
dc.subject.classification 37.016 : 004
dc.title Технології створення навчального інтернет-ресурсу при вивченні дисципліни інформатичного циклу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу