Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості методики та практики викладання другої іноземної мови у ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дуболадова, А. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-12-14T15:16:58Z
dc.date.available 2015-12-14T15:16:58Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Дуболадова А. В. Особливості методики та практики викладання другої іноземної мови у ВНЗ / А. В. Дуболадова // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 79-84. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8774
dc.description.abstract Статтю присвячено розгляду методики та практики викладання другої іноземної мови, а саме: обґрунтуванню її специфічних особливостей у процесі розвитку мовленнєвих умінь. Увага зосереджується на теоретичному аналізі принципів викладання другої іноземної мови поряд із першою у системі мовної освіти вищого навчального закладу. На основі дослідження останніх розвідок у галузі сучасної методики викладання уточнюються поняття “інтерференція” та “трансференція”. Розкриваються сутнісні характеристики двох протилежних видів міжмовного перенесення (позитивного та негативного). Автор аналізує дидактичні та методичні способи подолання явища інтерференції у процесі викладання другої іноземної мови. Розглядаються можливості позитивного перенесення на прикладі навчання мовної пари “німецька-англійська”. Наголошується важливість формування у студентів металінгвістичної свідомості.
dc.description.abstract Статья посвящена рассмотрению методики и практики преподавания второго иностранного языка, а именно обоснованию ее характерных особенностей в процессе развития речевых умений. Особое внимание уделяется теоретическому анализу принципов преподавания второго иностранного языка в сравнении с первым в системе языкового образования высшего учебного заведения. На основе новейших исследований в области современной методики преподавания уточнены понятия “интерференция” и “трансференция”. Раскрывается сущность двух противоположных видов межъязыкового переноса (положительного и отрицательного). Автор анализирует дидактические и методические способы преодоления явления интерференции при изучении второго иностранного языка. Рассматриваются возможности положительного переноса на примере языковой пары “немецкий-английский”. Подчеркивается важность формирования у студентов металингвистического сознания.
dc.description.abstract The article considers the methods and practice of teaching a second foreign language, substantiating its peculiarities while forming speech skills. Special attention is paid to theoretical analysis of principles of teaching a second foreign language in comparison with a first one in linguistic institutions of higher education. The notions of negative and positive interference have been clarified on the basis of latest research in methods of teaching. The essential characteristics of two contrary kinds of interlanguage transference (positive and negative) have been revealed. The author has analysed didactic and methodical ways to overcome the phenomenon of interference in learning a second foreign language. Potential positive transference in terms of teaching two languages (German and English) has been considered. The importance of students’ metalinguistic awareness has been accentuated.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject друга іноземна мова
dc.subject методика викладання іноземної мови
dc.subject трансференція
dc.subject второй иностранный язык
dc.subject методика преподавания иностранного языка
dc.subject трансференция
dc.subject second foreign language
dc.subject methods of teaching a foreign language
dc.subject positive interference
dc.subject.classification 811.111:378.147
dc.title Особливості методики та практики викладання другої іноземної мови у ВНЗ ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу