DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 4(9) »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/852
Title: | Формування досвіду духовно-просвітницької діяльності майбутніх вчителів музики на прикладі творчості співпраці з Міжнародною спільнотою вагнерівських товариств |
Authors: | Казарцева, Т.С. |
Keywords: | духовно-просвітницька діяльність Міжнародне вагнерівське товариство художньо-педагогічна діяльність педагогічна майстерність spiritual and educational activity International Wagner association artistic and educational activities pedagogical skills |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Казарцева Т.С. Формування досвіду духовно-просвітницької діяльності майбутніх вчителів музики на прикладі творчості співпраці з Міжнародною спільнотою вагнерівських товариств / Т.С. Казарцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 26-27 квітня 2007 року. – Вип. 4. (9). – К.: НПУ, 2007. – С. 156-160 |
Abstract: | У статті розглядаються складові організаційно-методичного моделювання підготовки педагога-музиканта до духовно-просвітницького співробітництва з Міжнародною спільнотою вагнерівських товариств. The article reviews the components of organizational and methodical design training teacher-musician to the spiritual and educational cooperation with the Іnternational Сommunity Wagnerian societies. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/852 |
Appears in Collections: | Випуск 4(9) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2007_156-160.pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.