DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 4(9) »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/845
Title: | Гуманістична спрямованість змісту музичної освіти школярів у період "нового педагогічного мислення" |
Authors: | Горобенко, С.С. |
Keywords: | особистісна орієнтація навчальна парадигма традиційна концепція авторитарний підхід творча особистість самореалізація гуманізація навчання і виховання принципи музичної освіти індивідуалізація диференціація personal orientation educational paradigm traditional concept authoritarian approach creative person self-fulfillment humanization of education and training principles of music education individualization differentiation |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Горобенко С.С. Гуманістична спрямованість змісту музичної освіти школярів у період "нового педагогічного мислення" / С.С. Горобенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 26-27 квітня 2007 року. – Вип. 4. (9). – К.: НПУ, 2007. – С. 129-132 |
Abstract: | У статті прослідковується розвиток гуманістичних підходів до музичної освіти школярів в умовах "нового педагогічного мислення" - 80 - 90-ті роки ХХ століття. In the article traced the development of humanistic approaches to music education students in a "new pedagogical thinking" - 80 - 90 years of the twentieth century. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/845 |
Appears in Collections: | Випуск 4(9) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2007_129-132.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.