DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 4(9) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/845
Title: Гуманістична спрямованість змісту музичної освіти школярів у період "нового педагогічного мислення"
Authors: Горобенко, С.С.
Keywords: особистісна орієнтація
навчальна парадигма
традиційна концепція
авторитарний підхід
творча особистість
самореалізація
гуманізація навчання і виховання
принципи музичної освіти
індивідуалізація
диференціація
personal orientation
educational paradigm
traditional concept
authoritarian approach
creative person
self-fulfillment
humanization of education and training
principles of music education
individualization
differentiation
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Горобенко С.С. Гуманістична спрямованість змісту музичної освіти школярів у період "нового педагогічного мислення" / С.С. Горобенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 26-27 квітня 2007 року. – Вип. 4. (9). – К.: НПУ, 2007. – С. 129-132
Abstract: У статті прослідковується розвиток гуманістичних підходів до музичної освіти школярів в умовах "нового педагогічного мислення" - 80 - 90-ті роки ХХ століття.
In the article traced the development of humanistic approaches to music education students in a "new pedagogical thinking" - 80 - 90 years of the twentieth century.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/845
Appears in Collections:Випуск 4(9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2007_129-132.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.