Дисертація присвячена розробці моделі та теоретичному обґрунтуванню і
експериментальній перевірці педагогічних умов професійної підготовки майбутніх
магістрів іноземної філології до формування фахової комунікативної
компетентності студентів – іноземних філологів педагогічного університету.
У результаті дослідження обґрунтовано та експериментально перевірено
педагогічні умови, досліджено основні вимоги і проблеми, визначено підходи,
принципи і розроблено модель, визначено й охарактеризовано критерії, показники
та рівні професійної підготовки майбутніх магістрів іноземної філології до
формування фахової комунікативної компетентності студентів.
Експериментальна перевірка педагогічних умов підтвердила ефективність
реалізації моделі професійної підготовки майбутніх магістрів. Застосування
моделі, спецкурсу, методичного посібника, дотримання підходів і принципів
підвищило якість підготовки майбутніх магістрів іноземної філології до
формування фахової комунікативної компетентності студентів у порівнянні з
традиційною схемою навчання.
The thesis is devoted to develop the model and theoretical substantiation and
experimental verification of pedagogical conditions of professional training of future
masters of foreign languages in the formation of professional communicative
competence of students in pedagogical university.
The study proved and tested pedagogical conditions, studied basic requirements
and problems, identified principles and developed model in the context of the
preparation of future professionals. The criteria, parameters and level of training of
future masters to form professional foreign communicative competence of students are
proved.
Experimental verification of pedagogical conditions of realization of the model
confirmed their effectiveness. The use of model, special courses and teaching aids have
improved the quality of training future masters of Foreign Languages in the formation
of professional communicative competence of students in comparison with traditional
circuit training.