Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасний стан та проблеми реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Уруський, А. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:59Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:59Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Уруський А. В. Сучасний стан та проблеми реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем / А. В. Уруський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 253-259. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8239
dc.description.abstract Розглянуто значення індивідуального підходу до учнів у навчальному процесі. Розкрито позитивні аспекти застосування внутрішньої диференціації в освітній галузі “Технологія” для розвитку інтересів, нахилів і здібностей учнів. Досліджено стан реалізації індивідуального підходу в умовах сучасного профільного навчання на основі опитування вчителів, адміністрації навчальних закладів та учнів. Виявлено, що вчителями не достатньо враховуються інтереси та здібності учнів у процесі навчання.
dc.description.abstract The role of individual approach to students in the process of teaching has been reviewed. Positive aspects of internal differentiation appliance in educational branch "Technology" for the development of students’ interests and abilities have been revealed. The state of implementation of individual approach in today’s professional teaching, based on a survey of teachers, administration and students of educational institutions has been examined. It has been found out that teachers do not sufficiently take into consideration interests and abilities of students during the process of teaching.
dc.description.abstract Рассмотрены значение индивидуального подхода к учащимся в учебном процессе. Раскрыты положительные аспекты применения внутренней дифференциации в образовательной области “Технология” для развития интересов, склонностей и способностей учащихся. Исследовано состояние реализации индивидуального подхода в условиях современного профильного обучения на основе опроса учителей, администрации учебных заведений и учеников. Выявлено, что учителями недостаточно учитываются интересы и способности учащихся в процессе обучения.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject технології
dc.subject індивідуальний підхід
dc.subject зовнішня та внутрішня диференціація
dc.subject вчитель профільного навчання
dc.subject technology
dc.subject individual approach
dc.subject external and internal differentiation
dc.subject professional training teacher
dc.subject технологии
dc.subject индивидуальный подход
dc.subject внешняя и внутренняя дифференциация
dc.subject учитель профильного обучения
dc.title Сучасний стан та проблеми реалізації індивідуального підходу до навчання старшокласників за технологічним профілем ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу