Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Музейно-освітній ресурс у змісті професійної підготовки майбутніх учителів технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кардаш, Н.В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-22T08:31:56Z
dc.date.available 2015-09-22T08:31:56Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Кардаш Н.В. Музейно-освітній ресурс у змісті професійної підготовки майбутніх учителів технологій / Н. В. Кардаш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 52. - C. 107-113. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8214
dc.description.abstract У статті проаналізовано зміст професійної підготовки майбутніх вчителів технологій за спеціалізацією “Позашкільна освіта. Декоративно-прикладна творчість”. Специфіка їх професійної підготовки полягає у тому, що основу блоку науково-предметної підготовки складають дисципліни декоративно-прикладного напряму, які передбачають не лише теоретичне оволодіння знаннями з різних видів художніх промислів, але й набуття практичних умінь та навичок, самостійне виготовлення різних виробів. Автором обґрунтовується необхідність залучення нових ресурсів, для підвищення рівня професійної підготовки майбутніх вчителів технологій, а саме використання музейних засобів, як джерела морально-духовних традицій минулого нашого народу.
dc.description.abstract The article contains the analysis of content of vocational training of future technology teachers majoring in out-of-school education and decorative and applied creative activity. Their vocational training specific is in decorative and applied direction of subjects which form the basis of scientific and subject training and provide not only theoretical knowledge on artisanal handicraft but also obtaining of practical skills and making of different things with one’s hands. The author substantiated the necessity of involvement of new resources to increase the level of vocational training of future technology teachers, in particular, through the museums as sources of the past moral and spiritual traditions of our nation.
dc.description.abstract В статье проанализировано содержание профессиональной подготовки будущих учителей технологий по специальности “Внешкольное образование. Декоративно-прикладное творчество”. Специфика их профессиональной подготовки заключается в том, что основу блока научно-предметной подготовки составляют дисциплины декоративно-прикладного направления, которые предусматривают не только теоретическое овладение знаниями по различным видам художественных промыслов, но и приобретения практических умений и навыков, самостоятельное изготовление различных изделий. Автором обосновывается необходимость привлечения новых ресурсов для повышения уровня профессиональной подготовки будущих учителей технологий, а именно использование музейных средств как источника морально-духовных традиций прошлого нашего народа.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject професійна підготовка майбутніх вчителів технологій
dc.subject музейно-освітній ресурс
dc.subject музейна педагогіка
dc.subject художні народні промисли
dc.subject етнодизайн
dc.subject future technology teachers vocational training
dc.subject museum and educational resource
dc.subject museum pedagogy
dc.subject artisanal handicraft
dc.subject ethnic design
dc.subject профессиональная подготовка будущих учителей технологий
dc.subject музейно-образовательный ресурс
dc.subject музейная педагогика
dc.subject художественные народные промыслы
dc.subject этнодизайн
dc.title Музейно-освітній ресурс у змісті професійної підготовки майбутніх учителів технологій ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics