DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 4(9) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/805
Title: Дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти школярів
Authors: Ващенко, Л.М.
Keywords: художньо-естетична освіта
якість освіти
стратегічне планування художньо-естетичної освіти
компетентнісний підхід в оцінці якості освіти
artistic and aesthetic education
quality of education
strategic planning of artistic and aesthetic education
competence approach in assessing the quality of education
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Ващенко Л.М. Дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти школярів / Л.М. Ващенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 26-27 квітня 2007 року. – Вип. 4. (9). – К.: НПУ, 2007. – С. 25-28
Abstract: У статті розкриваються проблеми якості художньо-естетичної освіти школярів. Основна увага звертається на дидактичні умови формування змісту художньо-естетичної освіти в контексті загальносвітових вимог до її якості. Пропонується новий підхід - організація стратегічного планування на основі державної політики освіти, аналізується її структура і актуалізуються питання компетентнісного підходу в оцінці художньо-естетичної освіти
The article describes the problems of quality artistic and aesthetic education of schoolchildren. The main attention is drawn to the didactic conditions the content of art and aesthetic education in the context of global requirements for quality. A new approach - the organization of strategic planning on the basis of public policy education, analyzed its structure and provided directly question the competency approach in assessing the artistic and aesthetic education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/805
Appears in Collections:Випуск 4(9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2007_25-28.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.