DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 27 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7815
Title: Логопедичне обстеження в системі комплексного вивчення дітей раннього віку з порушеннями мовлення
Authors: Хоменко, С. О.
Keywords: діти раннього віку
комплексна діагностика
логопедичне обстеження
дети раннего возраста
комплексная диагностика
логопедическое обследование
children of early age
complex diagnostics
logopaedic diagnostic
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Хоменко С. О. Логопедичне обстеження в системі комплексного вивчення дітей раннього віку з порушеннями мовлення / С. О. Хоменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 27. - C. 215-220.
Abstract: Досліджено проблему логопедичного обстеження в системі комплексного вивчення дітей раннього віку з порушеннями мовлення. Здійснений аналіз наукової літератури з проблем діагностики мовленнєвої патології, раннього виявлення її етіології, генезу мовленнєвих розладів доводить актуальність обраної теми дослідження як однієї з найпоширеніших проблем психофізичного розвитку дітей раннього віку. Зазначено, що тільки комплексна діагностика дозволяє дослідити всі основні лінії розвитку дитини на кожному віковому етапі та отримати фахівцям повну картину недоліків розвитку пізнавальної і мовленнєвої діяльності, а також намітити оптимальні шляхи їх корекції. Визначено мету, предмет і головні завдання логопедичної діагностики порушень мовлення в ранньому віці. Описано принципи, методи і традиційні етапи проведення логопедичного обстеження. Обгрунтовано важливість дотримання певних вимог до проведення й організації ранньої діагностики порушень мовленнєвого розвитку, які підвищують вірогідність успішного проведення логопедичного обстеження дитини раннього віку.
Исследована проблема логопедического обследования в системе комплексного изучения детей раннего возраста с нарушениями речи. Осуществлен анализ научной литературы по проблемам диагностики речевой патологии, раннего выявления ее этиологии, генеза речевых расстройств доказывает актуальность избранной темы исследования как одной из самых распространенных проблем психофизического развития детей раннего возраста. Автором отмечено, что только комплексная диагностика позволяет исследовать все основные линии развития ребенка на каждом возрасном этапе и получить специалистам полную картину недостатков развития познавательной и речевой деятельности, а также наметить оптимальные пути их коррекции. Определено цель, предмет и главные задания логопедической диагностики нарушений речи в раннем возрасте. Описаны принципы, методы и традиционные этапы проведения логопедического обследования. Обоснована важность соблюдения определенных требований к проведению и организации ранней диагностики нарушений речевого развития, которые повышают достоверность успешного проведения логопедического обследования ребенка раннего возраста.
Modern tendencies in the study of speech dizontogenez and questions of the adequate differentiated support and correction of speech violations for the children of early age determine actuality of diagnostics of speech development violations and optimal ways of their exposure at the first years of life. In the article the problem of logopaedic diagnostics is investigated in the system of complex study of children of early age with violations of broadcasting. The analysis of scientific literature is carried out on the problems of diagnostics of speech pathology, early exposure of its etiology, genesis of speech disorders leads to actuality of select theme of research as one of the most widespread problems of psyhophiziology development of children of early age. It is marked by the author, that only complex diagnostics allows to investigate all mainlines of development of child on every age-old stage and get the complete picture of lacks of development of cognitive and speech activity to the specialists, and also to set the optimal ways of their correction. Object and main tasks of speech therapy diagnostics of violations of broadcasting in early age are defined in the article in the paper. Principles, methods and traditional stages of realization of speech therapy inspection are described. Importance of observance of certain requirements is proved to realization and organization of early diagnostics of violations of speech development, that promote authenticity of successful realization of speech therapy inspection of child of early age.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7815
Appears in Collections:Випуск 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Homenko.pdf406.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.