DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 27 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПінчук, Ю. В.uk_UA
dc.date.accessioned2015-07-03T12:39:22Z-
dc.date.available2015-07-03T12:39:22Z-
dc.date.issued2014uk_UA
dc.identifier.citationПінчук Ю. В. Організаційні засади логопедичної допомоги у мережі спеціальних дошкільних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Ю. В. Пінчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 27. - C. 165-170.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7801-
dc.description.abstractСтаття знайомить з організаційними засадами логопедичної допомоги у спеціальному дошкільному закладі компенсуючого або комбінованого типу для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). У змісті роботи розглядаються напрямки та етапи діагностичної та навчально-корекційної діяльності логопеда протягом року, шляхи реалізації загальноосвітньої та корекційної програм у процесі навчання та при плануванні навчально-виховної роботи, описується коло обов‘язків логопеда за іншими видами діяльності (методичної, просвітницької, профілактичної тощо).-
dc.description.abstractВ статье раскрываются организационные основы логопедической помощи в специальном дошкольном учреждении компенсирующего или комбинированного вида для детей с тяжелыми нарушениями речи (ТНР). В содержании работы рассматриваются направления и этапы диагностической и учебно-коррекционной деятельности логопеда в течение года, пути реализации общеобразовательной и коррекционной программ в процессе обучения и при планировании учебно-воспитательной работы, описывается круг обязанностей логопеда по другим видам деятельности (методической, просветительской, профилактической и т.д.).-
dc.description.abstractOrganizational principles of speech therapy in preschool network of special schools for children with severe speech disorders. The article introduces the organizational principles of speech therapy in special preschools compensatory or combined form for children with severe speech disorders (SSD). The content of the treated areas and stages of diagnostic and remedial teaching and speech therapy activities during the year through the implementation of a comprehensive and correctional programs in the learning process and in the planning of educational work, describes the responsibilities of a speech therapist for other activities (technical, educational, preventive etc.).-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectорганізаційні засади логопедичної допомоги у дошкільних закладах для дітей з ТПМ-
dc.subjectпланування логопедичної роботи-
dc.subjectдокументація логопеда ДНЗ-
dc.subjectорганизационные основы логопедической помощи в дошкольных образовательных учреждениях для детей с ТНР-
dc.subjectпланирование логопедической работы в ДОУ-
dc.subjectдокументация логопеда ДОУ-
dc.subjectorganizational bases of speech therapy support in the pre-school educational institutions for children with SSD-
dc.subjectthe planning of speech therapy work in preschool-
dc.subjectpreschool speech therapy documentation-
dc.subject.classification376-053.4.-056.264-
dc.titleОрганізаційні засади логопедичної допомоги у мережі спеціальних дошкільних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовленняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pinchuk.pdf498.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.