DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 109 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7519
Title: Умови реалізації гуманістичного підходу на уроках музики в початковій школі
Authors: Данько, Н. П.
Keywords: гуманістичний підхід
гуманистический подход
humanistic approach
розвиток особистості
развитие личности
evolution of personality
види музичної діяльності
виды музыкальной деятельности
kinds of musical activities
мистецтво
искусство
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Данько Н. П. Умови реалізації гуманістичного підходу на уроках музики в початковій школі / Н. П. Данько // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 109. - C. 40-50.
Abstract: Статтю присвячено проблемі здійснення гуманістичної освіти. Розглядається можливість упровадження гуманістичного підходу на уроках музики. Характерною особливістю сучасної освіти є повага до особистості дитини, що виявляється в застосуванні методик, які сприяють її індивідуальному розвитку. Уважне ставлення до особливостей, інтересів,здібностей учнів є важливою педагогічною умовою реалізації гуманістичного підходу.
Статья посвящена проблеме осуществления гуманистического обучения. Рассматривается возможность реализации гуманистического подхода на уроках музыки. Характерной особенностью современного обучения есть уважение к личности ребенка, что проявляется в использовании методик, которые содействуют индивидуальному развитию. Внимательное отношение к особенностям, интересам, способностям учеников является важным педагогическим условием реализации гуманистического похода.
The article is devoted to solving problems of humanistic teaching. Opportunities of realization of humanistic approach at music lessons are observed. The main feature of modern studding is deference to a child, which is revealed in helping to create such method of teaching which will help to develop child’s personality. Careful attitude to pupils’ peculiarities of character talents and abilities is an important pedagogical term of realization of humanistic teaching.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7519
Appears in Collections:Випуск 109

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Danko.pdf305.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.