DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 51 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7432
Title: Теорія і методика викладання самозахисту у навчальній програмі фізичного виховання
Authors: Годлевський, П. М.
Кайда, Д. В.
Keywords: навчальна програма
самозахист
«Теорія і методика викладання самозахисту»
студентки
контрольна і експериментальна групи
educational program
self-defense
Theory and methods of self-defense teaching
students
reference and experimental groups
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Годлевський П. М. Теорія і методика викладання самозахисту у навчальній програмі фізичного виховання / П. М. Годлевський, Д. В. Кайда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 10 (51). - C. 31-36.
Abstract: У статті розглянуті умови введення в навчальну програму напряму підготовки «Здоров'я людини» програми «Теорія і методика викладання самозахисту» як доповнення д о навчальної програми ВНЗ України, яка протягом двох років успішно впроваджується в Національному університеті водного господарства та природокористування м. Рівного на кафедрі фізичного виховання та в якості експерименту на кафедрі «Здоров’я людини». Зроблений аналіз досліджень та публікацій проблеми оптимізації фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах ВНЗ. Представлений інформаційний обсяг навчальної дисципліни, форми проведення занять. Визначені мета та завдання запропонованого курсу. Проведений педагогічний експеримент протягом чотирьох семестрів, доведено — оптимальний педагогічний ефект досягається тільки під час використання фізичних вправ, які раціонально збалансовані за спрямованістю, потужністю і обсягом з урахуванням індивідуальних особливостей організму студенток. Досліджено, що використання навчальної програми із самозахисту в навчальному процесі позитивно впливає на якісні показники фізичної підготовленості студенток, покращуючи їх фізичне і психічне здоров’я і може бути рекомендоване для впровадження в практику фізичного виховання студентів інших навчальних закладів освіти.
The article examines the issues of adding to the discipline of "Human Health" educational program of "Theory and methods of self-defense teaching ", as an supplement to the academic program of universities in Ukraine, which has two-year experience of successful implementation in the National University of Water Management and Natural Resources in Rivne at the Physical Education Department and as an experiment at the Human Health Department. The analysis of researches and publications on the problem of sport and recreation activities optimization in the university environment was held. Informational content of the educational program and forms of learning were presented. The aim and the tasks of the suggested course were determined. The pedagogical experiment, which lasted for four semesters, proved that optimal pedagogical effect is achieved only with a help of physical exercises that are rationally balanced in their direction, capacity and amount and are based on individual characteristics of the students. It was analyzed that applying of the self-defense teaching educational program has positive impact on the quality indicators of students’ physical fitness, improving their physical and mental health and can be recommended for implementation in practice as a part of physical training in other educational institutions.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7432
Appears in Collections:Випуск 51

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hodlevskyy-Kayda.pdf340.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.