Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освіта як інтеграційний чинник сучасного цивілізаційного розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Т. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-06-15T13:31:46Z
dc.date.available 2015-06-15T13:31:46Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Андрущенко Т.В. Освіта як інтеграційний чинник сучасного цивілізаційного розвитку / Т. В. Андрущенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18: Економіка і право : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 24. - C. 213-221. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7384
dc.description.abstract Аналізується роль освіти у підготовці особистості до толерантного й мирного співіснування з іншими людьми в суспільстві, переповненому суперечностями й конфліктами; автор стверджує, що сучасний світ, що стоїть перед загрозою критичного загострення глобальних проблем, вимагає, окрім науково-інноваційних механізмів їх подолання, ще гуманітарно-концептуального осмислення феноменологічного підґрунтя засобів і чинників об’єднання людства навколо їх вирішення; люство все більш рельєфно розпізнає альтернативу: або воно знайде нову парадигму вирішення актуально-загрозливої проблематики та розробить механізми її впровадження через реформування освітніх систем у формуванні нових видів практичного світогляду, або воно є приреченим; саме тут виявляється конструктивно-гуманітарна місія освіти, яка своїм значним світоглядно-просвітницьким потенціалом здатна донести до широких мас населення усвідомлення необхідності спільних дій, спільного мислення, ціннісної солідарності.
dc.description.abstract Анализируется роль образования в подготовке личности к толерантному и мирного сосуществования с другими людьми в обществе, переполненном противоречиями и конфликтами; автор утверждает, что современный мир, стоит перед угрозой критического обострения глобальных проблем, требует, кроме научно-инновационных механизмов их преодоления, еще гуманитарно - концептуального осмысления феноменологического основания средств и факторов объединения человечества вокруг их решения; люство все более рельефно распознает альтернативу: либо оно найдет новую парадигму решения актуально-угрожающей проблематики и разработает механизмы ее внедрения через реформирование образовательных систем в формировании новых видов практического мировоззрения, или оно обречено, именно здесь оказывается конструктивно гуманитарная миссия образования, своим внушительным мировоззренчески-просветительским потенциалом способна донести до широких масс населения осознание необходимости совместных действий, общего мышления, ценностной солидарности.
dc.description.abstract Role of education in preparing the individual to tolerant and peaceful co-existence with other people in society, filled with contradictions and conflicts was analyzed; the author argues that modern world that is threatened by a critical aggravation of global problems requires, besides scientific and innovative mechanisms to overcome them, a humanitarian and conceptual understanding of the phenomenological basis of combining human factors around and addressing them; humanity more clearly identifies alternatives: it will either find a new paradigm of adressing actual threatening problematics and develop mechanisms for its implementation by reforming education systems in the formation of new types of practical worldview, or it is doomed; here constructive and humanitarian mission of education is seen, which by its strong outlook and educational potential is able to convey to the masses the realization of the need of joint actions, common thinking, value of solidarity.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject людина
dc.subject человек
dc.subject human
dc.subject політика
dc.subject политика
dc.subject politics
dc.subject виховання
dc.subject воспитание
dc.subject upbringing
dc.subject культура
dc.subject культура
dc.subject culture
dc.subject освіта
dc.subject образование
dc.subject education
dc.subject болонський процес
dc.subject Болонский процесс
dc.subject he Bologna process
dc.subject єдиний освітній простір
dc.subject единое образовательное пространство
dc.subject the unified educational area
dc.subject Сорбонська декларація
dc.subject Сорбонская декларация
dc.subject the Sorbonne Declaration
dc.subject.classification 008:37.01
dc.title Освіта як інтеграційний чинник сучасного цивілізаційного розвитку ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу