Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бурда, М. І.
dc.date.accessioned 2015-05-27T16:24:34Z
dc.date.available 2015-05-27T16:24:34Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Бурда, М. І. Спадщина О. М. Астряба і сучасна шкільна геометрична освіта / М. І. Бурда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. 1. – С. 24-25. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7156
dc.description.abstract Погляди, підходи, принципи відбору змісту навчання, закладені в працях О. М. Астряба багато в чому співзвучні з нинішнім, новим соціальним замовленням на цілі і завдання шкільної математичної освіти. Адже лейтмотивам освіти сьогодні є: пріоритет соціально-мотиваційних факторів і загальнолюдських цінностей; методологічна переорієнтація освіти на особистість, на забезпечення активної пізнавальної позиції суб`єкта навчання; організація навчання на основі максимального врахування досвіду взаємодії учня з навколишнім світом, врахування не лише раціональної, а й особистісно-почуттєвої сфери його діяльності; спрямованість освіти на найповнішу реалізацію здібностей, інтелектуального, духовного і творчого потенціалу молодої людини, на вироблення стійких механізмів самонавчання, самовиховання та саморозвитку. uk_UA
dc.description.abstract Взгляды, подходы, принципы отбора содержания обучения, заложенные в трудах А. Н. Астряба во многом созвучны с нынешним, новым социальным заказом на цели и задачи школьного математического образования. Ведь лейтмотивам образования сегодня являются: приоритет социально-мотивационных факторов и общечеловеческих ценностей; методологическая переориентация образования на личность, на обеспечение активной познавательной позиции субъекта обучения; организация обучения на основе максимального учета опыта взаимодействия ученика с окружающим миром, учет не только рациональной, но и личностно-чувственной сферы его деятельности; направленность образования на полную реализацию способностей, интеллектуального, духовного и творческого потенциала молодого человека, на выработку устойчивых механизмов самообучения, самовоспитания и саморазвития. uk_UA
dc.description.abstract The views, approaches, principles of selection of training content inherent in the works of A. Astryaba largely in tune with the present, the new social order of the objectives and tasks of school mathematics education. It is now a leitmotif education: priority social and motivational factors and human values; methodological reorientation of education on the individual, to ensure the active position of cognitive subjects of study; organization of training based on maximum consideration of the student experience of interaction with the environment, taking into account not only rational, but also personal and sensual scope of its activities; focus education on the most complete implementation abilities, intellectual, spiritual and creative potential of the young man, on the development of mechanisms of self, self and self. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject обучение uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject О.М. Астряб uk_UA
dc.subject А.Н. Астряб uk_UA
dc.subject A.N. Astryab uk_UA
dc.subject шкільна математична освіта uk_UA
dc.subject школьное математическое образование uk_UA
dc.subject school mathematical education uk_UA
dc.title Спадщина О. М. Астряба і сучасна шкільна геометрична освіта uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу