DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 3 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6660
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБакал, А. М.-
dc.date.accessioned2015-04-01T19:56:57Z-
dc.date.available2015-04-01T19:56:57Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБакал, А. М. Основні принципи реалізації технології модульного навчання фізики в старшій школі / А. М. Бакал // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип. 3. – С. 33-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6660-
dc.description.abstractРозробка ефективних технологій індивідуалізації і диференціації навчання з фізики пов’язана, насамперед, з визначенням індивідуальних особливостей особистості учнів, які враховуються в процесі навчання, і на основі яких здійснюється диференціація. Діагностування даних особливостей на початку процесу навчання та визначення їх видозмінення в процесі навчання є необхідною умовою й найважливішими елементами цих технологій.uk_UA
dc.description.abstractРазработка эффективных технологий индивидуализации и дифференциации обучения по физике связана прежде всего с определением индивидуальных особенностей личности учащихся, учитываются в процессе обучения, и на основе которых осуществляется дифференциация. Диагностирования данных особенностей в начале процесса обучения и определения их видоизменения в процессе обучения является необходимым условием и важнейшими элементами этих технологий.uk_UA
dc.description.abstractDevelopment of efficient technologies individualization and differentiation of teaching physics is primarily linked to the definition of the individual characteristics of individual students are taken into account in the learning process, and on the basis of which the differentiation. Diagnosing these features in early learning and modifying the definition of the learning process is a prerequisite and essential elements of these technologies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectфизикаuk_UA
dc.subjectphysicsuk_UA
dc.subjectособистість учнівuk_UA
dc.subjectличность учениковuk_UA
dc.subjectpersonality of studentsuk_UA
dc.subjectмодульне навчанняuk_UA
dc.subjectмодульное обучениеuk_UA
dc.subjectmodular traininguk_UA
dc.subject.classification378.016uk_UA
dc.titleОсновні принципи реалізації технології модульного навчання фізики в старшій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakal.pdf236.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.