Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціальні мережі та Євромайдан у розрізі експертного дослідження

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зорба, Наталія Федорівна
dc.date.accessioned 2014-12-27T19:53:33Z
dc.date.available 2014-12-27T19:53:33Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Зорба Н. Ф. Соціальні мережі та Євромайдан у розрізі експертного дослідження / Н. Ф. Зорба // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2014. – Вип. 16. – С. 38-51. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6195
dc.description.abstract Феномен Євромайдану становить собою найбільш яскравий об’єкт поточного соціологічного, політологічного та культурологічного вивчення українських реалій кінця 2013 – початку 2014 року. Зрозуміло, що напрямів, шляхів та методів вивчення може бути чимало. Ми зосередилися на ролі соціальних мереж у формуванні настроїв громадської думки, комунікативного інструменту протестних акцій та мобілізаційного засобу для залучення масової підтримки. Формат дослідження – експертне опитування опініонз-лідерів українських соціальних мереж. uk_UA
dc.description.abstract The Euromaidan phenomenon of is the most remarkable subject of political, social and culturological research into the Ukrainian life in the end of 2013 – the beginning of 2014. Understandably there could be numerous research methods applied to examine it. We focused on the role of social networking in shaping public opinion and mobilizing mass support, and their function as the protests’ communication vehicle. The format of this research is the expert poll of opinion leaders of the Ukrainian segment of Facebook, Twitter and Vk.com. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ТОВ «НВП «Інтерсервіс» uk_UA
dc.subject Євромайдан uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject аудиторія соціальних мереж uk_UA
dc.subject роль соціальних мереж у формуванні настроїв громадської думки uk_UA
dc.subject мобілізаційний засіб для залучення масової підтримки uk_UA
dc.subject лідери думок українських соціальних мереж uk_UA
dc.subject Facebook uk_UA
dc.subject Euromaidan uk_UA
dc.subject social networks uk_UA
dc.subject audience of social networks uk_UA
dc.subject the role of social networking in shaping public opinion uk_UA
dc.subject mobilizing mass support uk_UA
dc.subject opinion leaders of the Ukrainian social networks uk_UA
dc.subject Facebook uk_UA
dc.subject.classification 316.4.057 uk_UA
dc.title Соціальні мережі та Євромайдан у розрізі експертного дослідження uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу