Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Культурно-гуманістична концепція дошкільного музичного виховання: діяльнісний підхід

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Еманова, З.Г.
dc.date.accessioned 2014-10-17T19:26:14Z
dc.date.available 2014-10-17T19:26:14Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Еманова З. Г. Культурно-гуманістична концепція дошкільного музичного виховання: діяльнісний підхід / З. Г. Еманова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 8 (13) : Матеріали III Міжнар. наук.-практич. конференції "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти". - С. 167-171 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5838
dc.description.abstract В статье раскрыто содержание культурно-гуманистической концепции дошкольного музыкального воспитания в контексте личностно-ориентированного подхода. Обоснована ведущая роль деятельностного включения детей в сферу музыки в соответствии с основными положениями психолого-педагогической науки. Также определены особенности генезиса музыкальной деятельности в дошкольном возрасте. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито зміст культурно-гуманістичної концепції дошкільного музичного виховання в контексті особистісно-орієнтованого підходу. Обгрунтована провідна роль діяльнісного включення дітей в сферу музики у відповідності з основними положеннями психолого-педагогічної науки. Також визначено особливості генезису музичної діяльності в дошкільному віці. uk_UA
dc.description.abstract The article reveals the content of cultural and humanistic concept of pre-school music education in the context of a student-centered approach. Substantiates the leading role of the activity of including children in the sphere of music in accordance with the basic provisions of psycho-pedagogical science. Also identified features of the origin of musical activities in the preschool years. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject гуманизация образования, культура uk_UA
dc.subject humanization of education, culture uk_UA
dc.subject гуманізація освіти, культура uk_UA
dc.subject личностно-ориентированный подход uk_UA
dc.subject student-centered approach uk_UA
dc.subject особистісно-орієнтований підхід uk_UA
dc.subject субъект деятельности, музыкальность uk_UA
dc.subject subject of activity, musicality uk_UA
dc.subject суб'єкт діяльності, музикальність uk_UA
dc.subject детская музыкальная деятельность uk_UA
dc.subject children's musical activities uk_UA
dc.subject дитяча музична діяльність uk_UA
dc.subject.classification 373.2.036:78.01 uk_UA
dc.title Культурно-гуманістична концепція дошкільного музичного виховання: діяльнісний підхід uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу