Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Острянко, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2014-10-09T13:55:05Z
dc.date.available 2014-10-09T13:55:05Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Острянко, Тетяна Сергіївна. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. С. Острянко ; наук. кер. Л. М. Завацька ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5783
dc.description.abstract Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Проаналізовано наукові підходи до даної проблеми. Розкрито сутність і завдання організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено системно-орієнтовану модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога, яка відображає основні напрямки взаємодії фахівця з учасниками соціально-педагогічної діяльності з метою забезпечення багатоканального соціалізуючого та виховного впливу на учнів. Ефективність системно-орієнтованої моделі та її змістового наповнення доведено й перевірено експериментально. Доведено, що впровадження системно-орієнтованої моделі організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі сприяє підвищенню ефективності соціально-педагогічної діяльності. uk_UA
dc.description.abstract On the basis of analysis of the scientific literature, and considering actual practice of secondary schools’ social pedagogues, the essence and meaning of organizational and pedagogical activities was cleared out. The system-oriented model of organizational and pedagogical activities of secondary school social pedagogue was theoretically grounded and tested. The developed model reflects the interaction of specialist with members of social and pedagogical activities to ensure multichannel socializing and educational impact on students. Experimental implementation of system-oriented model of organizational and pedagogical activities of secondary school social pedagogy educational institution provided adjustment of cooperation of social pedagogy with participants of the educational process and improves the efficiency of social and pedagogical activities. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject соціальний педагог uk_UA
dc.subject організаційно-педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject професійна взаємодія uk_UA
dc.subject загальноосвітній навчальний заклад uk_UA
dc.subject системно-орієнтована модель uk_UA
dc.subject суб’єкти соціально-педагогічної діяльності uk_UA
dc.subject синергетика uk_UA
dc.subject social pedagogue uk_UA
dc.subject organizational and pedagogical activities uk_UA
dc.subject professional interaction uk_UA
dc.subject secondary school uk_UA
dc.subject system-oriented model uk_UA
dc.subject the subjects of social and pedagogical activities uk_UA
dc.subject synergetics uk_UA
dc.subject.classification 37.091.12:36–051(043.5) uk_UA
dc.title Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу