DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстрянко, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2014-10-09T13:55:05Z-
dc.date.available2014-10-09T13:55:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОстрянко, Тетяна Сергіївна. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. С. Острянко ; наук. кер. Л. М. Завацька ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с.-
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5783-
dc.description.abstractДисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Проаналізовано наукові підходи до даної проблеми. Розкрито сутність і завдання організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено системно-орієнтовану модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога, яка відображає основні напрямки взаємодії фахівця з учасниками соціально-педагогічної діяльності з метою забезпечення багатоканального соціалізуючого та виховного впливу на учнів. Ефективність системно-орієнтованої моделі та її змістового наповнення доведено й перевірено експериментально. Доведено, що впровадження системно-орієнтованої моделі організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі сприяє підвищенню ефективності соціально-педагогічної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractOn the basis of analysis of the scientific literature, and considering actual practice of secondary schools’ social pedagogues, the essence and meaning of organizational and pedagogical activities was cleared out. The system-oriented model of organizational and pedagogical activities of secondary school social pedagogue was theoretically grounded and tested. The developed model reflects the interaction of specialist with members of social and pedagogical activities to ensure multichannel socializing and educational impact on students. Experimental implementation of system-oriented model of organizational and pedagogical activities of secondary school social pedagogy educational institution provided adjustment of cooperation of social pedagogy with participants of the educational process and improves the efficiency of social and pedagogical activities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НПУ імені М.П.Драгомановаuk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна взаємодіяuk_UA
dc.subjectзагальноосвітній навчальний закладuk_UA
dc.subjectсистемно-орієнтована модельuk_UA
dc.subjectсуб’єкти соціально-педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectсинергетикаuk_UA
dc.subjectsocial pedagogueuk_UA
dc.subjectorganizational and pedagogical activitiesuk_UA
dc.subjectprofessional interactionuk_UA
dc.subjectsecondary schooluk_UA
dc.subjectsystem-oriented modeluk_UA
dc.subjectthe subjects of social and pedagogical activitiesuk_UA
dc.subjectsynergeticsuk_UA
dc.subject.classification37.091.12:36–051(043.5)uk_UA
dc.titleОрганізаційно-педагогічна діяльність соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ostryanko.pdf378.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.