DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5783
Title: Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі
Authors: Острянко, Тетяна Сергіївна
Keywords: соціальний педагог
організаційно-педагогічна діяльність
професійна взаємодія
загальноосвітній навчальний заклад
системно-орієнтована модель
суб’єкти соціально-педагогічної діяльності
синергетика
social pedagogue
organizational and pedagogical activities
professional interaction
secondary school
system-oriented model
the subjects of social and pedagogical activities
synergetics
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Острянко, Тетяна Сергіївна. Організаційно-педагогічна діяльність соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. С. Острянко ; наук. кер. Л. М. Завацька ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с.
Abstract: Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Проаналізовано наукові підходи до даної проблеми. Розкрито сутність і завдання організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено системно-орієнтовану модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога, яка відображає основні напрямки взаємодії фахівця з учасниками соціально-педагогічної діяльності з метою забезпечення багатоканального соціалізуючого та виховного впливу на учнів. Ефективність системно-орієнтованої моделі та її змістового наповнення доведено й перевірено експериментально. Доведено, що впровадження системно-орієнтованої моделі організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі сприяє підвищенню ефективності соціально-педагогічної діяльності.
On the basis of analysis of the scientific literature, and considering actual practice of secondary schools’ social pedagogues, the essence and meaning of organizational and pedagogical activities was cleared out. The system-oriented model of organizational and pedagogical activities of secondary school social pedagogue was theoretically grounded and tested. The developed model reflects the interaction of specialist with members of social and pedagogical activities to ensure multichannel socializing and educational impact on students. Experimental implementation of system-oriented model of organizational and pedagogical activities of secondary school social pedagogy educational institution provided adjustment of cooperation of social pedagogy with participants of the educational process and improves the efficiency of social and pedagogical activities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5783
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ostryanko.pdf378.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.