Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Особистісна готовність майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ярая, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2014-10-09T13:45:02Z
dc.date.available 2014-10-09T13:45:02Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Ярая, Тетяна Анатоліївна. Особистісна готовність майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. А. Ярая ; наук. кер. О. Ю. Пономарьова ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5782
dc.description.abstract У дисертації представлено теоретичний аналіз наукових підходів до дослідження проблеми готовності майбутніх психологів до професійної діяльності. Визначено зміст, структуру (когнітивний, мотиваційно-почуттєвий, поведінковий компоненти), критерії, показники та рівні (високий, середній, низький) сформованості особистісної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Експериментально виявлено особливості сформованості професійно важливих якостей особистості (емпатії, толерантності, емоційної стійкості, психологічної проникливості, комунікативної компетентності), що входять до складу компонентів особистісної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти та переважання низького і середнього рівнів на всіх етапах. На основі створеної моделі формування особистісної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти теоретично обґрунтована і апробована розвивальна програма з формування особистісної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Доведено необхідність її впровадження в процес підготовки майбутніх психологів. uk_UA
dc.description.abstract Theoretical analysis of scientific approaches to the research of the problem of the preparedness of the future psychologists for the professional activity is introduced in the dissertation. The content, structure (cognitive motivation and sensual, behavioral components); criteria, and performance level (high, middle, low) formation of the personal preparedness of the future psychologists for the professional activity in terms of inclusive education are defined. Peculiarities of the formation of professionally important qualities of the personality (sympathy, tolerance, emotional stability, psychological insight, communicative competence), that are included into the composition of the components of the peculiar preparedness of the future psychologists for the professional activity in terms of inclusive education and the prevalence of low and medium levels at all stages are exposed experimentally. On the basis of the established model of the personal preparedness of the future psychologists for the professional activity in terms of inclusive education the development program on formation of the personal preparedness of the future psychologists for the professional activity in terms of inclusive education had been theoretically substantiated and tested. The necessity of its introduction into the process of training of the future psychologists is proved. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject особистісна готовність uk_UA
dc.subject майбутній психолог uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject структура особистісної готовності uk_UA
dc.subject емпатія uk_UA
dc.subject толерантність uk_UA
dc.subject психологічна проникливість uk_UA
dc.subject комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject емоційна стійкість uk_UA
dc.subject personal readiness uk_UA
dc.subject future psychologist uk_UA
dc.subject inclusive education uk_UA
dc.subject professional activity uk_UA
dc.subject the structure of personal readiness uk_UA
dc.subject empathy uk_UA
dc.subject tolerance uk_UA
dc.subject psychological insight uk_UA
dc.subject communicative competence uk_UA
dc.subject emotional stability uk_UA
dc.subject.classification 159.98-051.001/002:376 uk_UA
dc.title Особистісна готовність майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics