DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 10 (15) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5631
Title: Подільська "Просвіта" та її діяльність (кінець XIX - початок ХХ ст.)
Authors: Ярова, М.В.
Keywords: возрождение
просветительство
культура
Подолье
школы
общества
відродження
просвіта
культура
Поділля
школи
суспільства
rebirth
enlightenment
culture
skirts
school
society
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Ярова, М. В. Подільська "Просвіта" та її діяльність (кінець XIX - початок ХХ ст.) / Ярова, М. В. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник. Вип. 10 (15) - С. 194-200
Abstract: В статье анализируется участие интеллигенции Подолья в культурно- образовательных преобразованиях, в основе которых лежали процессы организации школ, обществ, учреждений образования и культуры, высших учебных заведений. Подчеркивается роль Подольской "Просвиты" в национально-культурной жизни края.
У статті аналізується участь інтелігенції Поділля в культурно- освітніх перетвореннях, в основі яких лежали процеси організації шкіл, товариств, установ освіти та культури, вищих навчальних закладів. Підкреслюється роль Подільської "Просвіти" в національно-культурному житті краю.
The article examines the participation of intellectuals in the cultural and Podolia educational reforms, which were based on the processes of the organization of schools, societies, educational and cultural institutions, institutions of higher education. Emphasizes the role of the Podolsk "Enlightenment" in the national-cultural life of the region.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5631
Appears in Collections:Випуск 10 (15)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yarova.pdf239.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.