DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБлизнюк, Світлана Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-04-24T13:48:01Z-
dc.date.available2014-04-24T13:48:01Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБлизнюк, Світлана Олександрівна. Розвиток змісту шкільного курсу хімії у Великій Британії : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. О. Близнюк ; керівник роботи А. П. Розсоха ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Переяслав-Хмельницький, 2009. - 20 с.-
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5202-
dc.description.abstract2009. У дисертації досліджується проблема розвитку змісту шкільного курсу хімії для англійських середніх навчальних закладів як структурного компонента природничої освіти Великої Британії. На підставі проведеного вивчення процесу реформування викладання природничих наук у Великій Британії на четвертому ключовому етапі, здійснено аналіз нової програми інтегрованого курсу “Природничі науки ХХІ століття”, навчальних програм загальноосвітнього курсу хімії на отримання Загального сертифіката про середню освіту (OCR GCSE Chemistry A − Twenty First Century Science Suite) та курсів хімії підвищеного рівня на Загальний освітній сертифікат (Advanced GCE in Chemistry). Проведений теоретичний описовий аналіз навчально-методичного забезпечення англійського шкільного курсу хімії дав змогу виявити 20 особливості структурування та дидактичні принципи побудови змісту шкільних підручників з хімії, а також дидактичні функції, які вони виконують у навчально-виховному процесі. На основі аналізу загальноосвітнього курсу хімії для середніх навчальних закладів Великої Британії було розроблено методичні рекомендації щодо удосконалення конструювання сучасного шкільного курсу хімії та його навчально-методичного забезпечення в Україні.ru_RU
dc.description.abstractThe dissertation is devoted to a problem of formation of chemistry courses for secondary schools in Great Britain. The theoretical and didactical bases of the concept of Science content formation in Ukraine and Great Britain are revealed in the dissertation. The characterised criteria of the theoretical descriptive analysis of school textbooks in Ukraine which have been used for the analysis of English textbooks of chemistry are concretised. The historical and pedagogical analysis of Science development in Great Britain, such as introduction of National Curriculum, new criteria of GCSE Science, a course “21-st Century Science” in 2006 and changes in requirements of integrated course of Science at the third key stage during 2008-2011 have been made. In the dissertation scientifically-methodical maintenance of an English school course of chemistry is characterised, the basic didactical and methodical characteristics of school textbooks of chemistry are described.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ імені М.П.Драгомановаru_RU
dc.subjectструктура і зміст шкільної хімічної освіти Великої Британіїru_RU
dc.subjectнавчально-методичне забезпеченняru_RU
dc.subjectключові етапи навчання у Великій Британіїru_RU
dc.subjectНаціональна навчальна програмаru_RU
dc.subjectінтегрований курс природничих наукru_RU
dc.subjectstructure and the maintenance of school chemical formation of Great Britainru_RU
dc.subjecteducational and methodical maintenanceru_RU
dc.subjectthe National Curriculumru_RU
dc.subjectthe Qualifications and Curriculum Authority (QCA)ru_RU
dc.subjectintegrated course of natural sciencesru_RU
dc.subject.classification37. 016: 54 (410)ru_RU
dc.titleРозвиток змісту шкільного курсу хімії у Великій Британії.ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blyznyuk.pdf272.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.