DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 96 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5117
Title: Теоретичні засади категорії "компетенція"
Authors: Борисенко, В. В.
Keywords: компетенція
мовна компетенція
мовленнєва компетенція
комунікативна компетенція
професійна мовленнєва компетенція
компетенция
языковая компетенция
речевая компетенция
коммуникативная компетенция
профессиональная речевая компетенция
competence
language competence
speech competence
communicative competence
professional speech competence
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Борисенко, В. В. Теоретичні засади категорії "компетенція" [Текст] / В. В. Борисенко // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 96. - С. 20-29.
Abstract: У статті розглянуто різні підходи до тлумачення категорії “компетенція”, визначено, що рівень сформованості мовленнєвої компетенції залежить від рівня комунікативної компетенції, які тісно пов’язані з професійною компетенцією.
В статье рассмотрены разные подходы к толкованию категории “компетенция”; определено, что уровень формирования речевой компетенции зависит от уровня коммуникативной компетенции, которые тесно связаны с профессиональной компетенцией.
The article covers different approaches to interpretation of the category "competence". It has been determined that the level of the formation of speech competence depends on the level of communicative competence which are closely connected with professional competence.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5117
Appears in Collections:Випуск 96

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BORYSENKO.pdf446.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.