DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 95 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5107
Title: Методи навчання як чинник удосконалення самостійності учнів (історичний аспект)
Authors: Вайло, К. М.
Keywords: метод навчання
самостійна діяльність
навчання
учні
роль
метод обучения
самостоятельная деятельность
обучение
ученики
teaching method
the independent activity
role
teaching
schoolchildren
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Вайло, К. М. Методи навчання як чинник удосконалення самостійності учнів (історичний аспект) [Текст] / К. М. Вайло // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 47-53.
Abstract: У статті досліджено історію шкільництва у 20-х роках ХХ століття, проаналізовано розвиток методів у досліджуваний період та визначено їх роль для самостійної діяльності учнів у школі.
В статье исследовано историю школы в 20-х годах ХХ века, проанализировано развитие методов обучения в исследуемый период и определено их роль для самостоятельной деятельности учеников в школе.
The current article investigates the history of the school on 20-th of the XX century, analyses the development of teaching methods in the examining period and determinates their role for the independent activity of the schoolchildren.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5107
Appears in Collections:Випуск 95

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VAYLO.pdf374.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.