DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 93 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5017
Title: Сравнительный анализ концептуально-программных документов, определяющих развитие педагогического образования Беларуси, России, Украины в постсоветский период
Authors: Андарало, М. А.
Keywords: концептуально-программные документы
педагогическое образование
проблема
анализ
концептуально-програмні документи
педагогічна освіта
проблема
аналіз
conceptually-programmatic documents
pedagogical education
problem
analysis
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Андарало, М. А. Сравнительный анализ концептуально-программных документов, определяющих развитие педагогического образования Беларуси, России, Украины в постсоветский период [Текст] / М. А. Андарало // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 93. - С. 3-12.
Abstract: Статья посвящена сравнительному структурно-содержательному анализу концептуально-программных документов, определяющих развитие систем педагогического образования Беларуси, России, Украины в постсоветский период. Проведенный анализ позволил установить близость методологических подходов разработчиков этих документов, что нашло свое отражение в названиях разделов и их содержании. Несмотря на некоторую специфичность и определенные различия, общими для систем педагогического образования Беларуси, России, Украины являются цели, задачи, проблемы, основные направления перспективного развития.
Стаття присвячена порівняльному структурно-змістовному аналізу концептуально-програмних документів, що визначають розвиток систем педагогічної освіти Білорусі, Росії, України в пострадянський період. Проведений аналіз дозволив встановити близькість методологічних підходів розробників цих документів, що знайшло своє віддзеркалення в назвах розділів і їх змісті. Не дивлячись на деяку специфічність і певні відмінності, загальними для систем педагогічної освіти Білорусі, Росії, України є цілі, завдання, проблеми, основні напрями перспективного розвитку.
The article is devoted to the comparative structural-informative analysis of conceptual-program documents, which determine the development of pedagogical education systems of Belarus, Russia and the Ukraine in post-Soviet period. The incurred analysis admits the familiarity of methodological approaches used by vendors of these documents. It is reflected in the structures of conceptual-program documents, the names of their parts and content. In spite of some peculiarity and curtain differences there are some common features typical for Belarusian, Russian and Ukrainian systems of pedagogical education such as aims, objects, problems and main directions of perspective development.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5017
Appears in Collections:Випуск 93

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ANDARALO.pdf103.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.