Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Суб'єктивний підхід у педагогічній взаємодії в системі відносин “викладач-студент”

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ольшевська, Я.О.
dc.date.accessioned 2014-03-25T12:23:53Z
dc.date.available 2014-03-25T12:23:53Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Ольшевська Я.О. Суб'єктивний підхід у педагогічній взаємодії в системі відносин “викладач-студент” / Я.О. Ольшевська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 179-181 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4842
dc.description.abstract У статті розкрито особливості педагогічної взаємодії, визначено й охарактеризовано спільні та відмінні риси поглядів різних психологічних і соціальних поглядів на поняття педагогічної взаємодії, а також охарактеризована головна сутність суб'єктивного підходу його особливості івидающуюся роль в педагогічній взаємодії. ru_RU
dc.description.abstract The article explores the features of educational interaction, defined and characterized common and distinctive features views of various psychological and social considerations of teacher interaction, and describes the main essence of the subjective approach, its features and outstanding role in the pedagogical interaction. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічна взаємодія ru_RU
dc.subject відносини “викладач-студент” ru_RU
dc.subject pedagogical interaction ru_RU
dc.subject relationship "teacher-student" ru_RU
dc.subject.classification 378.064.2 ru_RU
dc.title Суб'єктивний підхід у педагогічній взаємодії в системі відносин “викладач-студент” ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу