Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ляшенко, О.А.
dc.date.accessioned 2014-03-25T11:50:37Z
dc.date.available 2014-03-25T11:50:37Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Ляшенко О.А. Змістовна наповненість професійної позиції викладача / О.А. Ляшенко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 173-175 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4838
dc.description.abstract У статті презентується розуміння понять "педагогічна позиція", "професійна позиція", "психологічна позиція", що наповнює професійну діяльність викладача ВНЗ. Аналізуються також основні відмінності в розумінні названих понять. ru_RU
dc.description.abstract The article is presented the meaning of definitions “pedagogical position”, “professional position”, “psychological position”, which fill up professional activity of teacher of Higher Education Establishments. It is also analyzed the major differences in meaning of definitions given above. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject педагогічна позиція ru_RU
dc.subject професійна позиція ru_RU
dc.subject психологічна позиція ru_RU
dc.subject pedagogical position ru_RU
dc.subject professional position ru_RU
dc.subject psychological position ru_RU
dc.subject.classification 159.9 ru_RU
dc.title Змістовна наповненість професійної позиції викладача ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу