DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4781
Title: Ціннісний дискурс студентської молоді в період ринкових та демократичних трансформацій
Authors: Артімонова, Тетяна Петрівна
Keywords: студентство
освіта
світогляд
цінності
ціннісний дискурс
ціннісні орієнтації
students
education
world outlook
values
value discourse
value orientations
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Ціннісний дискурс студентської молоді в період ринкових та демократичних трансформацій [Текст] : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Т. П. Артімонова ; наук. керівник В. П. Андрущенко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 20 с.
Abstract: Робота презентує зміст нової парадигми системи цінностей і ціннісних орієнтацій студентської молоді, яка формується в період ринкових та демократичних трансформацій, враховує ментальність українського народу, його традиції, культуру, забезпечує дієвість і творчу активність молоді. Визначено, що проблема ціннісного дискурсу студентської молоді є традиційною у філософії освіти й одночасно, новою й актуальною, особливо для трансформаційних суспільств, які характеризуються змінною динамікою розвитку, руйнацією усталених, пошуком та утвердженням новітніх світоглядно-ціннісних пріоритетів. Доведено, що поняття «цінності», зберігаючи традиційно визначений філософсько-світоглядний зміст, в трансформаційному суспільстві одночасно доповнюється новими характеристиками, обумовленими своєрідним духом епохи, логікою змін, які дозволяють говорити про «нову парадигму цінностей», що утверджується у цьому суспільстві. Подано механізм формування ціннісних орієнтацій молоді. Проаналізовано основні змінні характеристики нової парадигми цінностей студентської молоді, визначено основні фактори динаміки цінностей сучасної молоді у відповідності з трансформаційними (внутрішніми і зовнішніми) процесами, що відбуваються в Україні і в світі.
The work presents a content of the new paradigm of system of values and value orientations of students, that is formed in the period of market and democratic transformations, takes into account the mentality of the Ukrainian people, its traditions, culture and ensures the effective and creative activity of youth. It is determined that the problem of value discourse of students is traditional in the philosophy of education and at the same time new and urgent, especially for the transformational societies, characterized by variable growth dynamics, destruction of steady value-ideological priorities, search and establishment of the new ones. It is proved, that the concept of "value", preserving its traditionally defined philosophical and ideological content, in transformational society is simultaneously supplemented with new features, determinable by the original spirit of the era, the logics of the changes, that allow us to speak about a “new paradigm of values”, that are establishing in this society. Mechanism of formation of the value orientations of youth is given. The basic variables of the new paradigm of values of students is analyzed, main factors of the dynamics of values of modern youth under the transformation (internal and external) processes that take place in Ukraine and worldwide are determined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4781
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artimonova.pdf235.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.