Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, П.Ю.
dc.date.accessioned 2014-03-05T14:05:00Z
dc.date.available 2014-03-05T14:05:00Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Мельник П.Ю. Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі / П.Ю. Мельник // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 53-55 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4739
dc.description.abstract Стаття присвячена роботі з рекламними текстами символічного характеру як одному з шляхів формування соціокультурної компетенції. Символ розглядається як засіб інтертекстуальності, яке інтегрує людини в культуру. Наводиться практичний матеріал. ru_RU
dc.description.abstract The article is devoted to the idea of work with advertising texts of a symbolic nature, as one of the ways to build sociocultural competence. Symbol is studied as means of intertextuality, which integrates human into culture. Some practical material is provided. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject рекламні тексти ru_RU
dc.subject символ ru_RU
dc.subject інтертекстуальність ru_RU
dc.subject advertising texts ru_RU
dc.subject symbol ru_RU
dc.subject intertextuality ru_RU
dc.subject.classification 811.133.1(07) – 053.5 : 659.123 ru_RU
dc.title Методичний потенціал інтертекстуальності в рекламному дискурсі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу