DSpace at library NPU Dragomanova » Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент » Випуск 14 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4504
Title: Двомовна освіта як чинник збереження ідентичності українців у Канаді та їх інтеграції в суспільство (кінець ХІХ  перша половина ХХ ст.)
Other Titles: Bilingual education as a factor in the preservation of Ukrainian identity in Canada and their integration in the society (late nineteenth  first half of the twentieth century)
Authors: Ковальчук, О. О.
Keywords: двомовна освіта
ідентичність
українці
дискримінація
шкільництво
bilingual education
identity
Ukrainian
discrimination
education
Issue Date: 2013
Publisher: Київ : Фенікс, 2013
Citation: Ковальчук О.О. Двомовна освіта як чинник збереження ідентичності українців у Канаді та їх інтеграції в суспільство (кінець ХІХ  перша половина ХХ ст.) О.О. Ковальчук// Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : Фенікс, 2013. – Вип. 14. – с. 25-43
Abstract: У статті досліджено питання збереження національної мови, культури, етнічного походження українських іммігрантів у Канаді. Завдяки наполегливій і важкій праці перших українців та представників наступних поколінь стало можливим навчатися рідною мовою, вивчати історію України, прилучитися до української культури, що сприяло збереженню ідентичності українців у Канаді.
The article studied the issue of preserving the national language, culture, ethnicity Ukrainian immigrants in Canada. Due to persistent and hard work of the first Ukrainian representatives and future generations has become possible to study their native language, study the history of Ukraine, to join the Ukrainian culture, which helped to preserve the Ukrainian identity in Canada.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4504
Appears in Collections:Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalchuk.pdf548.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.