Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шокалюк, Світлана Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-04-01T13:03:13Z
dc.date.available 2024-04-01T13:03:13Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Шокалюк, Світлана Вікторівна. Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (інформатика) / Шокалюк Світлана Вікторівна ; наук. керівник Семеріков Сергій Олексійович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2009. – 261 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44680
dc.description.abstract У роботі побудована й науково обґрунтована методична система комп’ютеризації самостійної роботи старшокласників з опанування програмного забезпечення математичного призначення з використанням технологій дистанційного навчання. Основним напрямом побудови авторської методичної системи є об’єднання систем дистанційного навчання та комп’ютерної математики у єдине діяльнісне середовище для підтримки учнівських навчальних досліджень. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи в навчальний процес. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують гіпотезу про те, що організація самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню умінь самостійно проводити дослідження за допомогою систем комп’ютерної математики, а також підвищує рівень навчальних досягнень учнів зі шкільного курсу інформатики. uk
dc.description.abstract The research highlights and scientifically grounds the methodical techniques of organizing high school students’ self study work to master mathematically oriented software via distant learning. The main idea of author’s methodical system is a union of distance learning and computer mathematics in a complex activity-based environment to support high school student learning research. An experimental implementation of developed methodical system in the learning process been done. The result of pedagogical experiment confirming the hypothesis that organization of high school student’s self study of mathematical software based on innovative ICT promotes research skills using CAS and increases the level of study achievement in informatics. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методика навчання інформатики uk
dc.subject самостійна робота uk
dc.subject старша школа uk
dc.subject технології дистанційного навчання uk
dc.subject мережні технології uk
dc.subject програмне забезпечення математичного призначення uk
dc.subject мережні системи комп’ютерної математики uk
dc.subject methodics of teaching uk
dc.subject self study work uk
dc.subject high school uk
dc.subject technologies of distant learning uk
dc.subject network technologies uk
dc.subject mathematically oriented software uk
dc.subject network systems of computer mathematics uk
dc.title Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення uk
dc.title.alternative Methodical grounds of computer based approach to high school students’ self study work in the process of learning mathematically oriented software uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.8004+371.385


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу