Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-03-22T12:43:39Z
dc.date.available 2024-03-22T12:43:39Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Ткаченко, Наталія Миколаївна. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Ткаченко Наталія Миколаївна ; наук. керівник Матвієнко Олена Валеріївна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – 204 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44524
dc.description.abstract Дисертація містить методологічні, теоретичні, методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності. У дисертації здійснено структурно-функціональний аналіз педагогічного проектування, визначено алгоритм здійснення дій та операцій в межах зазначеного виду діяльності. Розроблено та обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності; охарактеризовано педагогічні умови її реалізації. Охарактеризовано особливості засобів, методів, форм підготовки студентів та розроблено навчально-методичний комплекс, що сприяє підготовці майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності. uk
dc.description.abstract The dissertation contains the research of the theoretical and methodical aspects of training the future primary school teachers for projecting out-of-class educational activities. The structure and functions of pedagogical projecting are determined. The essence and maintenance of the concept «projecting out-of-class educational activities» are given as well as the algorithm of actions and transactions within a specified activity are defined. The procedural model of training the primary school teachers for projecting out-of-class educational activities is developed and proved. Substantive basis of experimental model focused on forming the future primary school teachers’ readiness for projecting out-of-class educational activities are introduced into practice and proved. The pedagogical conditions of successful passing the process of training the future primary school teachers for projecting outof-class educational activities are characterized as well as the special set of means, methods and forms of training students of pedagogical departments are worked out and introduced into mass teaching practice. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійно-педагогічна діяльність вчителя uk
dc.subject педагогічне проектування uk
dc.subject позаурочна виховна діяльність uk
dc.subject проектування позаурочної виховної діяльності uk
dc.subject педагогічна діагностика uk
dc.subject цілепокладання uk
dc.subject прогнозування uk
dc.subject конструювання uk
dc.subject моделювання uk
dc.subject teacher’s professional pedagogical activity uk
dc.subject pedagogical projecting uk
dc.subject projecting of activities uk
dc.subject out-of-class activity uk
dc.subject projecting out-of-class activity uk
dc.subject pedagogical diagnostics uk
dc.subject goal setting uk
dc.subject forecasting uk
dc.subject projecting uk
dc.subject modelling uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності uk
dc.title.alternative Training the future primary school teachers for projecting out-of-class pedagogical activities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:[37.091.12-051:373.2](043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу