Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Моральний вибір як умова становлення самосвідомості особистості підлітка

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сокол, Любов Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-03-18T14:44:35Z
dc.date.available 2024-03-18T14:44:35Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Сокол, Любов Михайлівна. Моральний вибір як умова становлення самосвідомості особистості підлітка : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Сокол Любов Михайлівна ; наук. керівник Булах Ірина Сергіївна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 267 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44438
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення проблеми дослідження процесу морального вибору підлітків, представлено матеріали вивчення динаміки морального вибору на різних вікових етапах, сформульоване поняття «готовність до морального вибору», виявлено критерії та рівні розвитку готовності особистості підлітка до морального вибору. Результатами дослідження підтверджено, що в процесі генезису морального вибору (ситуативний, самостійний і особистісний етапи) відбувається якісна зміна його типології. У підлітків визначені різні рівні готовності до морального вибору, які відповідають виконавському, демонстративному й самостійному прийняттю морального рішення. Доведена ефективність розробленої програми соціально-психологічного тренінгу з розвитку моральної самосвідомості особистості підлітка (готовності до морального вибору). uk
dc.description.abstract In the dissertation are presented theoretical generalization and the new practical decision of a problem of research of process of a moral choice of teenagers. Materials of studying of dynamics of a moral choice are presented to dissertations at the different century stages, the formulated concept “readiness for a moral choice”. Criteria and levels of development of readiness of the person of the teenager to a moral choice are revealed. By results of research it is confirmed, that during genesis of a moral choice (situational, independent and personal stages) there is a qualitative change of its typology. The teenager consistently passes different levels of readiness for a moral choice which answers a performing, demonstrative and independent moral choice. The proved efficiency of the developed program and socially-psychological training from development of moral consciousness of the person of the teenager (readiness for a moral choice). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject моральний вибір uk
dc.subject готовність до морального вибору uk
dc.subject моральна самосвідомість uk
dc.subject емоційно-ціннісне ставлення до іншого uk
dc.subject моральні цінності uk
dc.subject відповідальність uk
dc.subject особистісно орієнтоване виховання uk
dc.subject a moral choice uk
dc.subject readiness for a moral choice uk
dc.subject moral consciousness uk
dc.subject the emotional-valuable attitude to another uk
dc.subject moral values uk
dc.subject the responsibility uk
dc.subject personality education uk
dc.title Моральний вибір як умова становлення самосвідомості особистості підлітка uk
dc.title.alternative Moral choice as a condition of becoming of consciousness of the person of the teenager uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923.2:37.034-053.6


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу