Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Поняття «простору» у контексті аналізу феномена етнічного бізнесу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перевезій, О. А.
dc.date.accessioned 2014-01-23T10:53:40Z
dc.date.available 2014-01-23T10:53:40Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation О. А. Перевезій Поняття «простору» у контексті аналізу феномена етнічного бізнесу О. А. Перевезій // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : Фенікс, 2013. – Вип. 13. – с. 92-101 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4404
dc.description.abstract У статті розглядаються основні концепції простору у трактуванні соціологів, а також представниками інших соціогуманітарних наук у контексті функціонування етнічного бізнесу. Для аналізу обрано соціальний простір як найбільш продуктивний вид простору, оскільки у ньому чітко окреслюються можливості структурування цього феномену, можна визначити чинники, які впливають на його динаміку, й можна передбачити перспективи його розвитку. Передусім, йдеться про такі типи соціального простору як регіональний, міський, пограниччя. Оцінки їх можливостей базуються на доробку як класиків (Г. Зіммель, П. Бурд’є, П. Сорокін), так і сучасних дослідників (Г. Беркінг, М. Льов, С. Літвінов, Л. Пріс). ru_RU
dc.description.abstract The article deals with main concepts of space in works of sociologists and the representatives of other social sciences in context of function of ethnic business. The social space is seen as the most productive kind of space because of its possibilities to define the structuring of this phenomenon, the factors influencing its dynamics and to predict perspectives of its development. Such types of social space are in the question – regional, urban, border spaces. Their possibilities are estimated upon the classical works (G. Simmel, P. Bourdieu, P. Sorokin) and contemporary researchers (H. Berking, M. Loew, S. Litvinov, L. Pries). ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Київ : Фенікс, 2013 ru_RU
dc.subject соціальний простір ru_RU
dc.subject регіональний простір ru_RU
dc.subject міський простір ru_RU
dc.subject пограничний простір ru_RU
dc.subject територіально-географічне розміщення етнічного бізнесу ru_RU
dc.subject social space ru_RU
dc.subject regional space ru_RU
dc.subject urban space ru_RU
dc.subject border space ru_RU
dc.subject territorial/geographical location of ethnic business ru_RU
dc.subject.classification 323.326:316.39 ru_RU
dc.title Поняття «простору» у контексті аналізу феномена етнічного бізнесу ru_RU
dc.title.alternative The concept of «space» in the context analysis of the phenomenon of ethnic business. ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу