Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція мислення розумово відсталих учнів молодших класів на уроках української мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нізевич, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-01-22T13:44:42Z
dc.date.available 2024-01-22T13:44:42Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Нізевич, Оксана Володимирівна. Корекція мислення розумово відсталих учнів молодших класів на уроках української мови : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Нізевич Оксана Володимирівна ; наук. керівник Миронова Світлана Петрівна ; Міністерство освіти і науки України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський, 2010. – 280 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43678
dc.description.abstract Дисертація містить результати теоретико-експериментального дослідження корекції мислення розумово відсталих учнів молодших класів. У дисертації здійснено теоретичний та практичний аналіз практики корекційного навчання розумово відсталих учнів на уроках української мови; розроблено зміст корекційно спрямованого навчання українській мові за системою Д.Б. Ельконіна – В.В. Давидова; визначено принципи, етапи, зміст і технологію спеціальної організації навчання розумово відсталих дітей за експериментальною системою; описано організацію та структуру проведення експериментального навчання; виявлено динаміку просування учнів за рівнями засвоєння знань та розвитку мислення в умовах експериментального навчання. Експериментально підтверджено ефективність застосування системи розвивального навчання Д.Б. Ельконіна – В.В. Давидова у навчанні розумово відсталих учнів молодших класів за умови її правильного використання і дотримання вимог до змісту методичних прийомів, організації проведення. uk
dc.description.abstract The thesis contains the theoretical and experimental research results of correction of thinking among mental deficient children in junior school. The thesis focuses upon theoretical and practical analysis of studying correction among mental deficient children at the Ukrainian language classes; the contents of correction studying of Ukrainian have been worked out after D.B. Elkonin – V.V. Davydov system; the main principles, stages, contents and techniques of specialized organization of mental deficient children studying according to the experimental system have been defined; experimental studying organization and structure have been described; the effectiveness of junior school mental deficient children studying according to D.B. Elkonin – V.V. Davydov system has been proved; the students proved to have made progress in learning and thinking development during the experimental studying process. In process of research the effectiveness of D.B. Elkonin – V.V. Davydov development studying system applied to mental deficient children has been proved in case all of its regulations and demands to methodological techniques and organization process are kept to. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject корекція мислення uk
dc.subject розумова діяльність uk
dc.subject розумово відсталі учні uk
dc.subject система розвивального навчання Д.Б. Ельконіна – В.В. Давидова uk
dc.subject українська мова uk
dc.subject допоміжна школа uk
dc.subject correction of thinking uk
dc.subject mental activity uk
dc.subject mental deficient students uk
dc.subject D.B. Elkonin – V.V. Davydov development studying system uk
dc.subject the Ukrainian language uk
dc.subject supplementary school uk
dc.title Корекція мислення розумово відсталих учнів молодших класів на уроках української мови uk
dc.title.alternative Correction of Thinking Among Mental Deficient Children in Junior School at the Ukrainian Language Classes uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376–056.36:[37.016:811.161.2]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу