Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування досвіду міжкультурної комунікації майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чень Жуй
dc.date.accessioned 2023-12-21T09:23:25Z
dc.date.available 2023-12-21T09:23:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чень Жуй. Методика формування досвіду міжкультурної комунікації майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання : дис. … доктора філософії : 01 – освіта; за спеціальністю 014 – середня освіта (музичне мистецтво) / Чень Жуй ; наук. керівник Зайцева Алла Віталіївна ; Національний Педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2023. – 203 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43362
dc.description.abstract У дисертації досліджено актуальну проблему методики формування міжкультурної комунікації майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. На сучасному етапі розвитку суспільства міжкультурна комунікація як феномен глобалізованого світу стає актуальним предметом побудови нових концептуальних підходів до вирішення педагогічних, національно-державних завдань багатьох країн світу. Міжкультурна комунікація розглядається як інтегральне особистісне утворення пролонгованого характеру, що обумовлює вектор спрямованості майбутнього вчителя музики на ціннісне самовизначення та взаємодію з «особистісними смислами» представників інших культур, характеризує його здатність до ціннісної міжкультурної інтеракції, творчої самореалізації в художньо-комунікативній діяльності міжкультурного контексту. uk
dc.description.abstract The dissertation examines the actual problem of the method of forming intercultural communication of future music teachers in the process of professional training. At the current stage of society's development, intercultural communication as a phenomenon of the globalized world is becoming an urgent subject of building new conceptual approaches to solving pedagogical, national-state tasks of many countries of the world. Intercultural communication is considered as an integral personal formation of a prolonged nature, which determines the orientation vector of the future music teacher towards value self-determination and interaction with the "personal meanings" of representatives of other cultures, characterizes his ability for valuable intercultural interaction, creative self-realization in the artistic and communicative activity of the intercultural context. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject досвід міжкультурної комунікації uk
dc.subject майбутніх вчитель музики uk
dc.subject методика формування uk
dc.subject дослідно-експериментальна робота uk
dc.subject experience of intercultural communication uk
dc.subject future music teacher uk
dc.subject training method uk
dc.subject research and experimental work uk
dc.title Методика формування досвіду міжкультурної комунікації майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання uk
dc.title.alternative Methodology of formation of experience of intercultural communication of future music teachers in the process of professional training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.016:78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу