Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Реалізація принципу ненасилля в педагогічній концепції О. С. Нілла (1883-1973)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Муравська, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-11-28T10:16:43Z
dc.date.available 2023-11-28T10:16:43Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Муравська, Світлана Миколаївна. Реалізація принципу ненасилля в педагогічній концепції О. С. Нілла (1883-1973) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Муравська Світлана Миколаївна ; наук. керівник Василенко Володимир Аркадійович ; Соціально-педагогічний інститут "Педагогічна академія", Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Кіровоград, 2008. – 241 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43167
dc.description.abstract У дисертації здійснюється аналіз принципу ненасилля у педагогічній концепції О.С.Нілла. Проаналізовані провідні положення діяльності заснованої ним школи Саммерхілл, яка діє на засадах надання учням повної свободи, залучення до самоврядування, поваги їх прав та інтересів. Визначений внесок англійського педагога в історію педагогіки. На основі вивчення та аналізу творів О.С.Нілла педагогічного змісту встановлено, що системоутворюючим принципом його педагогічної концепції є ненасилля. Проведений історичний екскурс у становлення ідей ненасилля. На основі досвіду школи Саммерхілл розроблені рекомендації щодо застосування принципу ненасилля в організації навчального процесу в освітніх закладах України. uk
dc.description.abstract The dissertation research is devoted to the analysis non-violence principle in the pedagogical conception of A.S.Neill. The leading principles of founded by him Summerhill school have been analyzed. It advocates pupils’ freedom, bringing them into self-government, respecting their rights and interests. The contribution of the English pedagogue into the History of Pedagogics has been defined. On the basis of study and analysis of A.S.Neill’s pedagogical works it has been found out that the non-violence principle is a leading principle of his pedagogical conception. A historical excursus into the development of nonviolence ideas has been carried out. On the basis of Summerhill school experience the recommendations on the use of non-violence principle in the organization of educational process in educational establishments of Ukraine have been formulated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject принцип ненасилля uk
dc.subject свобода uk
dc.subject педагогічна концепція uk
dc.subject залучення до самоврядування uk
dc.subject повага прав та інтересів uk
dc.subject любов uk
dc.subject щастя uk
dc.subject схвалення uk
dc.subject природний розвиток uk
dc.subject non-violence principle uk
dc.subject freedom uk
dc.subject pedagogical conception uk
dc.subject bringing into self-government system uk
dc.subject respect for rights and interests uk
dc.subject love uk
dc.subject happiness uk
dc.subject approval uk
dc.subject natural development uk
dc.title Реалізація принципу ненасилля в педагогічній концепції О. С. Нілла (1883-1973) uk
dc.title.alternative Realization of non-violence principle in the pedagogical conception of A.S.Neill (1883-1973) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.4(410.1)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу