Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика навчання правопису ветеринарних термінів із використанням трилінгвальних зіставлень (латинської, російської та української мов)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колєнцова, Віра Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-10-25T12:53:23Z
dc.date.available 2023-10-25T12:53:23Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Колєнцова, Віра Михайлівна. Методика навчання правопису ветеринарних термінів із використанням трилінгвальних зіставлень (латинської, російської та української мов) : дис... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання: українська мова / Колєнцова Віра Михайлівна ; наук. керівник Паламар Лариса Максимівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. – 203 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42591
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування орфографічної компетенції студентів ветеринарного профілю з використанням зіставлень з російською та латинською мовами. У роботі визначено лінгвістичні та психологічні засади навчання правопису ветеринарних термінів латинського походження з використанням трилінгвальних зіставлень, визначено принципи написання, розроблено систему правил та вправ. Експериментальна робота підтвердила висунуту гіпотезу, що використання зіставлень української мови з російською та латинською у раціональному поєднанні із традиційними формами навчання орфографії сприятиме підвищенню рівня орфографічної компетенції студентів ветеринарних факультетів, а також дала можливість сформулювати методичні рекомендації. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of spelling competence formation in comparative threelinguistic usage in the Latin, Ukrainian and Russian languages for the Veterinary Medicine students. The linguistic and psychological fundamentals have been defined in the veterinary terms as concerned the orthography teaching and spelling principles; the system of rules and exercises has been worked out. The experimental work has confirmed an advanced hypothesis about rational combining of threelinguistic comparative usage in the Latin, Ukrainian and Russian languages with the traditional teaching of spelling will improve Veterinary students' spelling competence and also gave the possibility to formulate the methodical recommendations. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject алієноскриптивний принцип uk
dc.subject регулятивні слова uk
dc.subject іррегулятивні слова uk
dc.subject трилінгвальні зіставлення uk
dc.subject орфографічні уміння uk
dc.subject орфографічні навички uk
dc.subject орфографічні правила uk
dc.subject орфографічні вправи uk
dc.subject an alienoscriptive principle uk
dc.subject regular words uk
dc.subject irregular words uk
dc.subject threelinguistic comparison uk
dc.subject orthography skills uk
dc.subject orthography habits uk
dc.subject orthography exercises uk
dc.title Методика навчання правопису ветеринарних термінів із використанням трилінгвальних зіставлень (латинської, російської та української мов) uk
dc.title.alternative The orthography methods of veterinary terms teaching (in comparative threelinguistic usage in the Latin, Ukrainian and Russian languages uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.3:619:372.462


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу