Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козачук, Світлана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-10-25T11:41:54Z
dc.date.available 2023-10-25T11:41:54Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Козачук, Світлана Анатоліївна. Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Козачук Світлана Анатоліївна ; наук. керівник Долинська Любов Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. – 319 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42577
dc.description.abstract У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення і експериментальне дослідження проблеми розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови, що здійснювалося у напрямку визначення її психологічних характеристик, структурних компонентів, вікових особливостей прояву, критеріїв, видів, типів, рівнів розвитку, вікової динаміки, ґендерних відмінностей, механізмів та психолого-педагогічних умов розвитку. Доведено, що розвиток пізнавальної активності учнів у процесі засвоєння іноземної мови здійснюється шляхом вдосконалення її структурних компонентів (змістовно-інформаційного, операційного, мотиваційного, цільового, емоційного, вольового, комунікативного, контрольнооцінного) та оптимізації механізмів (самооцінки, саморегуляції, тривожності, учбової мотивації та рівня домагань) на основі принципів гуманістично орієнтованої освіти із застосуванням активних методів навчання. uk
dc.description.abstract The dissertation presents theoretical grounds and empirical study of problem of primary schoolchildren’s cognitive activity development in the process of foreign language studying, which was carried out by determination of its psychological descriptions, structural components, age features, criterions, kinds, types, levels of development, age dynamics, gender differences, machineries and also psychological and pedagogical terms of development. The research has revealed that pupils’ cognitive activity development in the process of foreign language studying is carried out by development of its structural components (informational, operating, motivational, having a purpose, emotional, volitional, communicational, checking-estimational) and optimization of machineries (self-estimation, self-regulations, anxiety, educational motivation and pretension level) on the basis of principles of the humanism oriented education with application of active methods of teaching. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject пізнавальна активність uk
dc.subject психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject структура пізнавальної активності uk
dc.subject психологічні особливості пізнавальної активності uk
dc.subject психологічні особливості засвоєння іноземної мови uk
dc.subject вікова динаміка та ґендерні відмінності пізнавальної активності uk
dc.subject психологічні механізми пізнавальної активності uk
dc.subject програма розвитку пізнавальної активності uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject psychologo-pedagogical terms of cognitive activity development uk
dc.subject structure of cognitive activity uk
dc.subject young foreign language learners uk
dc.subject psychological peculiarities of cognitive activity uk
dc.subject psychological features of foreign language studying uk
dc.subject age dynamics of cognitive activity uk
dc.subject psychological machineries of cognitive activity uk
dc.subject cognitive activity development program uk
dc.title Психолого-педагогічні умови розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови uk
dc.title.alternative Psychologо-pedagogical terms of primary schoolchildren’s cognitive activity development in the process of foreign language studying uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.3.015.3:159.953.5:811.111 (043)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу