ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурчак, С.О. | |
dc.date.accessioned | 2013-12-22T23:00:33Z | |
dc.date.available | 2013-12-22T23:00:33Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Бурчак С.О. Технологія розвитку пізнавальних інтересів молодшого школяра у системі навчання математики на основі диференційованого підходу / С.О. Бурчак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.9 (19). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2008. – С. 93-96 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4227 | |
dc.description.abstract | В даній статті визначена сутність використання на практиці технології диференційованого навчання, її місце в навчальному процесі, а також вказані деякі особливості застосування в професійній діяльності вчителя початкових класів даної технології розвитку пізнавальних інтересів учня. | ru_RU |
dc.description.abstract | This article explains the purpose of the use of technology in practice differentiated instruction and its place in the classroom, and listed some of the features used in the professional work of the teacher of initial classes of the technology of cognitive interests of the student. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | пізнавальний інтерес | ru_RU |
dc.subject | молодший школяр | ru_RU |
dc.subject | навчання математики | ru_RU |
dc.subject | диференційований підхід | ru_RU |
dc.subject | cognitive interest | ru_RU |
dc.subject | junior pupil | ru_RU |
dc.subject | teaching mathematics | ru_RU |
dc.subject | differentiated approach | ru_RU |
dc.title | Технологія розвитку пізнавальних інтересів молодшого школяра у системі навчання математики на основі диференційованого підходу | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |