Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Творча самореалізація вчителів в умовах впровадження олімпійських цінностей в освітній процес

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кострікова, К. С.
dc.contributor.author Кольцова, О. С.
dc.date.accessioned 2023-09-28T10:53:18Z
dc.date.available 2023-09-28T10:53:18Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кострікова, К. С. Творча самореалізація вчителів в умовах впровадження олімпійських цінностей в освітній процес / К. С. Кострікова, О. С. Кольцова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 3К (147). – С.193-198. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42106
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичний аналіз формування творчої самореалізації вчителів в умовах впровадження олімпійських цінностей в освітній процес школярів закладів загальної середньої освіти. Особистісні якості та духовний світ учителя сьогодні стають найважливішими факторами та фундаментальним принципом успішної організації освітнього процесу. Багатогранність та чисельність форм впровадження олімпійської освіти в освітній процес складає значний пласт для реалізації творчих здібностей педагога та досягнення освітньої мети. Однак, аналіз наукових джерел свідчить, що дана проблема залишається недостатньо дослідженою, і тому потребує більш детального обґрунтування. Мета роботи: проаналізувати реалізацію творчих здібностей педагога в освітньому просторі закладів загальної середньої освіти. Автори здійснили аналіз щодо самоактуалізації у професійній педагогічній діяльності впроваджуючи гуманістичні принципи до сучасного освітнього простору. Для вивчення організації педагогічного процесу в закладах загальної середньої освіти було проаналізовано курикулум навчального закладу. Отримані дані використовувались для розробки моделі творчої самореалізації вчителів в інноваційному освітньому середовищі під час впровадження олімпійських цінностей в освітній процес та таблиці-матриці моделювання уроку із застосуванням олімпійських цінностей в освітньому процесі закладів освіти. Розроблена модель творчої самореалізації вчителів та матриця моделювання уроку враховує предметно-суб’єктні стосунки учасників освітнього процесу, сприяє їх ефективній взаємодії, прояву внутрішньо вільної освітньої діяльності, саморегуляції та саморозвитку, що є науковою новизною сьогодення. Перспективу подальших досліджень автори вбачають у впровадженні та перевірці ефективності розробленої моделі творчої самореалізації вчителів та матриці моделювання уроку із застосуванням олімпійських цінностей в закладах освіти. uk
dc.description.abstract The article provides a theoretical analysis of the formation of creative self-realization of teachers in the implementation of Olympic values in the educational process of students of general secondary education. The versatility and number of forms of implementation of Olympic education in the educational process is a significant layer for the realization of the creative abilities of teachers and the achievement of educational goals. However, the analysis of scientific sources shows that this problem remains insufficiently studied and therefore needs more detailed justification. Today, the personal qualities and spiritual world of a teacher become the most important factors and a fundamental principle of successful organization of the educational process. Purpose: to analyze the implementation of creative abilities of the teacher in the educational space of general secondary education. The authors analyzed the self-actualization in professional-pedagogical activity by introducing humanistic principles into the modern educational space. To study the organization of the pedagogical process in general secondary education institutions, the curriculum of the educational institution was analyzed. The obtained data were used to develop a model of creative self-realization of teachers in an innovative educational environment during the introduction of Olympic values in the educational process and a table-matrix of lesson modeling using Olympic values in the educational process of educational institutions. The developed model of creative self-realization of teachers and the matrix of lesson modeling takes into account the subject-subject relations of participants in the educational process, promotes their effective interaction, a manifestation of internally free educational activities, self-regulation, and self-development, which is a scientific novelty today. The authors see the prospect of further research in the implementation and testing of the effectiveness of the developed model of creative self-realization of teachers and the matrix of modeling the lesson with the use of Olympic values in educational institutions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject освіта uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject освітні компоненти uk
dc.subject олімпійська освіта uk
dc.subject олімпійські принципи uk
dc.subject самореалізація uk
dc.subject education uk
dc.subject competence uk
dc.subject educational components uk
dc.subject Olympic education uk
dc.subject Olympic principles uk
dc.subject self-realization uk
dc.title Творча самореалізація вчителів в умовах впровадження олімпійських цінностей в освітній процес uk
dc.title.alternative Creative self-realization of teachers in conditions of implementation of olympic values in the educational process uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.0
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2022.3К(147).41


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics