ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Ганжела, Сергій Іванович | |
dc.date.accessioned | 2023-09-19T08:38:31Z | |
dc.date.available | 2023-09-19T08:38:31Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Ганжела, Сергій Іванович. Формування пізнавальної самостійності учнів основної школи в навчанні геометрії з використанням інформаційних технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Ганжела Сергій Іванович ; наук. керівник Жалдак Мирослав Іванович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 255 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41919 | |
dc.description.abstract | У дисертації обґрунтовано методичні основи формування пізнавальної самостійності учнів 7 – 9 класів у процесі навчання геометрії в умовах урахування освітнього стандарту з математики та інформатики. Розроблено методику використання педагогічних програмних засобів при здійсненні самоконтролю, створено систему лабораторно-практичних робіт з геометрії в 7 – 9 класах та методику їх проведення з використанням комп’ютера, дібрано задачі на доведення, показано педагогічну доцільність поєднання самостійних і колективних форм навчання на основі ІКТ. У роботі наведено результати педагогічного експерименту, які підтверджують ефективність запропонованої методики формування пізнавальної самостійності учнів основної школи в процесі навчання геометрії з використанням інформаційних технологій навчання. | uk |
dc.description.abstract | This dissertation focuses on the methodological principles of the formation of cognitive independence of 7 – 9 grades pupils in the process of teaching geometry within the educational standard in Mathematics and Computer Science. The argumentation is done on the basis of: using modern ICT in the process of seeking different ways of proving mathematical statements; combining independent and group forms of teaching; using pedagogical program means for selfcontrol; organizing the system of laboratory-and-practical tasks in Geometry for 7 – 9 grades pupils and methods of their conducting with the help of the computer. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | пізнавальна самостійність учнів | uk |
dc.subject | інформаційнокомунікаційні технології навчання (ІКТН) | uk |
dc.subject | педагогічні програмні засоби (ППЗ) | uk |
dc.subject | персональний комп’ютер (ПК) | uk |
dc.subject | самоконтроль | uk |
dc.subject | GRAN-2D | uk |
dc.subject | система лабораторно-практичних робіт | uk |
dc.subject | cognitive independence of pupils | uk |
dc.subject | information and communication technologies of teaching | uk |
dc.subject | pedagogical program means | uk |
dc.subject | personal computer | uk |
dc.subject | selfcontrol | uk |
dc.subject | the system of laboratory-and-practical tasks | uk |
dc.title | Формування пізнавальної самостійності учнів основної школи в навчанні геометрії з використанням інформаційних технологій | uk |
dc.title.alternative | Formation of cognitive independence of principal school pupils in teaching geometry while using information technologies | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 371.3:514 |