Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Teteruk, S.
dc.contributor.author Pasternak, T.
dc.contributor.author Bondar, S.
dc.date.accessioned 2023-09-18T10:44:51Z
dc.date.available 2023-09-18T10:44:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Teteruk, S. Using video materials as a means of increasing the effectiveness of foreign language perception and understanding / S. Teteruk, T. Pasternak, S. Bondar // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 92. Том 2 : Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця. – С. 59-63. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41878
dc.description.abstract In the conditions of rapid socio-economic changes in modern Ukrainian society, mastering a foreign language is an essential condition for success. Currently, the main educational model is online learning, the role of the teacher and student is changing, and the use of media tools in foreign language classes is of great importance. The use of videos in classes contributes to the improvement of the quality of knowledge, because it makes it possible to involve such types of communicative activities as listening, speaking, reading and writing. In addition, watching video can be justified by psychological characteristics, because a person receives the main volume of information about the surrounding world through the organs of vision and hearing. The purpose of the article is to reveal the main features of using video materials as a means of increasing the effectiveness of perception and understanding of foreign language communicative material. A TED TALK resource is offered for the educational process. The use of such video materials significantly facilitates the understanding of the material, stimulates the students' cognitive interest, allows them to be involved in the authentic language environment, observe and analyze the correct pronunciation of words, reproduce linguistic realities, and also involves several channels of perception information A methodology for developing a set of exercises for working with video material in the educational process is proposed. Regular immersion in an authentic linguistic environment acts as an indicator of the current language competence of students, strengthens their confidence in their level, develops linguistic intuition and motivates them to improve their competence, allows them to reflect on their activities and evaluate their current level of knowledge. uk
dc.description.abstract В умовах стрімких соціально-економічних змін в сучасному українському соціумі володіння іноземною мовою є надзвичайно важливою умовою успіху. На сучасному етапі основною освітньою моделлю є дистанційне навчання, роль викладача та студента змінюється, тому застосування медіа-засобів в процесі проведення занять з іноземної мови виходить на перший план. Використання відео на заняттях сприяє підвищенню якості знань, тому що дає змогу залучити такі різноманітні види комунікативної діяльності, зокрема аудіювання, говоріння, а під час виконання вправ – читання та письмо. Крім того, показ відеофільмів можна виправдати психологічними характеристиками, адже саме через органи зору й слуху людина отримує основний обсяг інформації про навколишній світ. Мета статті – висвітлити особливості використання відеоматеріалів як засобу підвищення ефективності сприймання й розуміння іншомовного комунікативного матеріалу. Запропоновано ресурс TED TALK для використання у навчальному процесі. Виявлено, що використання таких відеоматеріалів значно полегшує розуміння матеріалу, стимулює пізнавальний інтерес студентів, дає змогу наочно та протягом відносно не тривалого часу бути залученим у мовне середовище, спостерігати й аналізувати правильну вимову слів, відтворювати мовні реалії. Воно також залучає одночасно декілька каналів сприймання інформації. У статті запропоновано методологію розробки комплексу вправ для роботи з відеоматеріалом в навчальному процесі з метою підвищення ефективності сприймання та розуміння. Регулярне занурення до автентичного лінгвістичного середовища виступає показником поточної мовної компетенції здобувачів знань, підкріплює їх впевненість у своєму рівні, мотивує удосконалювати свою компетенцію, дає змогу рефлексувати свою діяльність і оцінити свій поточний рівень знань. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject language skills uk
dc.subject listening uk
dc.subject immersion in the language environment uk
dc.subject language competence uk
dc.subject linguistic pattern uk
dc.subject мовні навички uk
dc.subject аудіювання uk
dc.subject занурення в мовне середовище uk
dc.subject мовна компетенція uk
dc.subject лінгвістичний патерн uk
dc.title Using video materials as a means of increasing the effectiveness of foreign language perception and understanding uk
dc.title.alternative Використання відеоматеріалів як засобу підвищення ефективності сприймання й розуміння іншомовного комунікативного матеріалу uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147-028.23:81.253]:159.937
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.14


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу