Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Комунікативна праграматика реклами як естетичний феномен масової культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волинець, Олександр Олександрович
dc.date.accessioned 2023-09-13T07:55:58Z
dc.date.available 2023-09-13T07:55:58Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Волинець, Олександр Олександрович. Комунікативна праграматика реклами як естетичний феномен масової культури : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.08 – естетика / Волинець Олександр Олександрович ; наук. керівник Барна Наталія Віталіївна ; Міністерство освіти і науки України, Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - Київ, 2015. - 189 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41737
dc.description.abstract Дисертація є філософсько-культурологічним дослідженням комунікативної прагматики реклами як естетичного феномена масової культури. Визначаються центральні категорії соціопрагматики реклами – «річ» і «послуга» як системотворчі чинники масової комунікації. На підставі досліджень із «трансцендентальної прагматики» комунікації німецької практичної філософії (К.-О. Апель, Ю. Габермас) та лінгвістичної інтерпретації прагматики дискурсу у французькій семіологічній школі (П.Паві, Р. Барт) соціопрагматика реклами інтерпретується як дискурсивна цілісність комунікації. uk
dc.description.abstract The dissertation is a philosophical and cultural studies communicative pragmatics advertising as an aesthetic phenomenon of mass culture. Defined central category sociopragmatics advertising – «thing» and «service» as the backbone of mass communication factors. Based on the research of «transcendental pragmatics» communication German Practical Philosophy (K.-O. Apel, Habermas) and linguistic pragmatics of discourse interpretation in French semiolohichniy school (P. Pavia, R. Bart) sociopragmatics advertising interpreted as discursive communication integrity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject реклама uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject прагматика uk
dc.subject естетика uk
dc.subject дискурс uk
dc.subject мистецтво uk
dc.subject середовище uk
dc.subject advertising uk
dc.subject communication uk
dc.subject pragmatics uk
dc.subject aesthetics uk
dc.subject discourse uk
dc.subject art uk
dc.subject environment uk
dc.title Комунікативна праграматика реклами як естетичний феномен масової культури uk
dc.title.alternative Communicative Pragmatics of advertising as an aesthetic phenomenon of mass culture uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 111.852:658.512.2+659.19


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу