Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Пропедевтика природничих знань учнів 5-го класу загальноосвітньої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васютіна, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-09-12T09:05:34Z
dc.date.available 2023-09-12T09:05:34Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Васютіна, Тетяна Миколаївна. Пропедевтика природничих знань учнів 5-го класу загальноосвітньої школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання біології / Васютіна Тетяна Миколаївна ; наук. керівник Матяш Надія Юріївна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. - 230 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41708
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі пропедевтики природничих знань в учнів 5-го класу в процесі становлення та розвитку загальноосвітньої школи України. У дослідженні поняття “пропедевтика природничих знань” розглядається як навчальний курс, в ході вивчення якого в учнів формуються елементи знань з фізики, астрономії, географії, біології та хімії, що створюють основу для більш глибокого їх вивчення в основній і старшій школі. В роботі схарактеризовано історичний розвиток курсу “Природознавство” в системі біологічної освіти в Україні ХХ ст., проаналізовано зміст сучасних програм з природознавства для 5-го класу і зіставлено його з проектами Державних стандартів природничих дисциплін. uk
dc.description.abstract The dissertation is deals with the problem of the prepatory natural knowledge of 5-form pupils in the history of foundation and development of the secondary school of Ukraine. In the reseach the conception of the “prepatory natural knowledge” is considered as educational course, during studeing which the elements of knowledge in physics, astronomy, geographic, biology and chemistry are formed, which create the basis for more deep studeing of it in oudinary and senion school. In the work the historical development of the course “Natural science” in the system of biological education in the Ukraine of the XX century been characterized, the content of the modern programs natural science for the 5th forms has been analyzed, and it was compared to the progects of the State standarts of the natural disciplines. The ways of increasing of the mastering level of the prepatory natural knowledge of 5-form pupils, through the connecting of text-book’s and working copy-book’s materials on the printing ground were proposed and experimentary checked. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject пропедевтика uk
dc.subject пропедевтичні природничі знання uk
dc.subject періоди розвитку курсу “Природознавство” uk
dc.subject засоби реалізації змісту курсу “Природознавство” uk
dc.subject рівні навчальних досягнень учнів 5-го класу з курсу “Природознавство” uk
dc.subject the prepatory natural course uk
dc.subject the prepatory natural knowledge uk
dc.subject the periods of development of the course “Natural science” uk
dc.subject mastering of realizing of the countent of the course “Natural science” uk
dc.subject levels of evaluation of the 5-form pupils of the course “Natural science uk
dc.title Пропедевтика природничих знань учнів 5-го класу загальноосвітньої школи uk
dc.title.alternative The prepatory natural knowledge of 5-form pupils of the secondary school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.857


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу